Skip to main content
Vraag

Gister mail ontvangen dat Extra Veilig Online 1 euro per maand extra gaat kosten

• April 30, 2026
  • 256 reacties
  • 9258 keer bekeken

Toon eerste bericht

256 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • May 16, 2026

Daar komt ook nog bij dat klanten blijven bij KPN door de combivoordeel. Als bijvoorbeeld je mobiele abbonementen bij KPN weghaald zakt je combivoordeel. Heb je dan bijvoorbeeld Netflix als voordeel is toch weer 10 a 15 euro in de maand wat je ook weer moet betalen als je dat wil houden.

Of data delen met je abbonement en dan moet je bij een andere provider vaak weer extra abbonementen voor nemen.

Even goed uitrekenen is wel belangrijk.

En dan is idd een eurotje voor een ieder, maar voor KPN weer een groot iets aan winst. 

Slim bekeken dus door KPN die combivoordelen, mensen blijven wel, en die paar die weg gaan in allemaal wel ingecalculeerd.

Admin: quotes verwijderd i.v.m. leesbaarheid

• Nieuwkomer
  • May 16, 2026

1 miljoen was een typo... ls voorbeeld besoeld... even de impact van 1 euro... als iedere automobilist 1 euro overmaakt naar mijn of jouw rekening, dan hoeven we niet meer te werken... 

Admin: quotes verwijderd i.v.m. leesbaarheid

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 16, 2026

Wat vreemd dat er nog geen reactie is van KPN, allemaal mooi de superusers (dus mensen die denken alles te weten maar niet uit naam van KPN spreken, hier zit ik niet op te wachten, ik snap niet waarom klanten het opnemen voor een bedrijf dat het niets eens de moeite waard vind om vragen te beantwoorden. Ga een hobby zoeken zou ik zeggen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er is in dit topic meermaals gereageerd door de KPN Moderators in dit topic en in andere topics met betrekking tot dit onderwerp.
Reacties als: "Zoek een hobby" dragen helemaal niets bij aan het gesprek. ​​​​​​We accepteren we hier op de KPN Community geen persoonlijke aanvallen op mensen die hier actief zijn ​@jammer2024. Ongeacht welke user het betreft. 

• Nieuwkomer
  • May 17, 2026

Ik wil die kpn superveilig helemaal niet. Maar weg gaan bij kpn doe je ook niet want kids sim en data naar de kids. 
superveilig zou wel voor de kids sim een “toevoeging” zijn. Maar daar kan je het niet aanzetten. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 17, 2026

Er is in dit topic meermaals gereageerd door de KPN Moderators in dit topic en in andere topics met betrekking tot dit onderwerp.
Reacties als: "Zoek een hobby" dragen helemaal niets bij aan het gesprek. ​​​​​​We accepteren we hier op de KPN Community geen persoonlijke aanvallen op mensen die hier actief zijn ​@jammer2024. Ongeacht welke user het betreft. 

Stop dan met die onzin en reageer inhoudelijk op de vele klachten betreffende de houding van KPN naar zijn klanten toe. Ik accepteer het met vele anderen niet dat KPN ons dingen opdringt waar we niet om vragen en ook nooit zullen gebruiken. , Geef daar maar een reactie op.