Skip to main content

Gisteravond bundel aangezet buiten de eu 39.99 euro . Dat was de enige keus in mijn kpn 500mb of bel of SMS . Nu geland in Turkije zet de telefoon aan en krijg een mail van jullie 2000mb of bel of SMS voor 29.99 . Dit is natuurlijk niet normaal , en na telefonische contact word er gezegd jammer had je maar niet voir die tijd aan moeten zetten . Nou ik vind het echt schandelijk hoe je word behandeld na al 15 jaar klant ze zijn . 

Hoi @claudiakay123, welkom terug op het forum. Turkije is een van de landen buiten de EU waar de aparte Supervoordeellanden bundel geldig is. Dit is via de website wel direct te zien als je op de wereldbundelpagina kiest voor Turkije. Je hebt dan de keus uit 100 MB/min/sms voor €9,99, 2000 MB/min/sms voor €29,99 of 2000 MB (géén min/sms) voor €19,99.

Voor meelezers in dit topic: de hier afgebeelde bundels zijn niet in alle landen buiten de EU geldig. Zit je ook in een land buiten de EU? Check dan op de wereldbundelpagina welke bundels beschikbaar zijn voor je. 

 

Maar jij geeft aan dat dit in je MijnKPN app niet als optie werd gegeven. Dit heb ik zojuist gecontroleerd. Daarbij zie ik ook dat in de MijnKPN, na het invullen van Turkije als land van bestemming, alleen de Voordeellanden opties gegeven worden van 100 MB/min/sms voor €9,99 en 500 MB/min/sms voor €39,99. En inderdaad niet de Supervoordeellanden bundel. Dit ga ik intern in ieder geval even aankaarten.

 

Wat we hier nu aan kunnen doen is het volgende: ik weet niet of een Supervoordeellanden bundel voorrang heeft op de gewone Voordeellanden bundel. Dus ik stel voor dat je wel gewoon eerst de al bestelde bundel verbruikt. Als je dan nog meer data nodig hebt, activeer dan daarna per sms een van de Supervoordeellanden bundels. Van de aanschafkosten van de 500 MB/min/sms bundel vergoed ik dan driekwart, ook omdat de eerdere ervaring met de telefonische klantenservice niet optimaal was. Dit krijg je op je komende factuur terug.


@Erik_ onder mijn topic stond een link naar dit artikel. Deze draad is 5 maand oud. In de KPN app kun je nog steeds alleen maar kiezen voor die veel te dure 100MB en 500MB bundels  van €9.99 en €39.99.

Het is doorgeven dat dit niet klopt is dus niet goed overgekomen. De andere mogelijkheid is natuurlijk dat KPN dit opzettelijk zo laat om zo veel mogelijk euros binnen te harken van mensen die niet verder kijken dan de mogelijheden in de app. Eigenlijk wel een diep trieste manier van zaken doen.

 


@Erik_onder mijn topic stond een link naar dit artikel. Deze draad is 5 maand oud. In de KPN app kun je nog steeds alleen maar kiezen voor die veel te dure 100MB en 500MB bundels  van €9.99 en €39.99.

Het is doorgeven dat dit niet klopt is dus niet goed overgekomen. De andere mogelijkheid is natuurlijk dat KPN dit opzettelijk zo laat om zo veel mogelijk euros binnen te harken van mensen die niet verder kijken dan de mogelijheden in de app. Eigenlijk wel een diep trieste manier van zaken doen.

 

Sluit ik me bij aan. Ik ga binnenkort naar Turkije en wil hiervoor een buitenland bundel kopen. In de mijn KPN app is het niet mogelijk om één van de voordeelbundels te kijken. Aangezien dat al maanden zo is vind ik dat een slechte zaak. 


We hebben hier nog geen verder uitsluitsel over, @Michael001. Je kunt de Supervoordeelbundels wel van te voren met de sms code activeren.