Skip to main content

Beste KPN, 

Ik heb gisteravond een abonnement met telefoon bij jullie afgesloten. Nu is mijn vraag, wanneer ontvang ik het contract hiervan?

 

Alvast bedankt. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Wessel

Kan iemand mij aangeven binnen hoeveel tijd je na het afsluiten van een nieuw abonnement (sim plus telefoon) het contract opgestuurd krijgt? 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hallo @WesselB156 ,

Dat kan wel één tot twee werkdagen duren. Het is afhankelijk van uit te voeren controles. En dan met name om de kredietwaardigheid. 


Heb nog steeds geen contacten binnen. Afgelopen zondag al afgesloten. 


Heb je ook geen andere berichten erover gekregen @WesselB156?

Je kunt jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunt invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan kan ik ook meekijken. 

Ook kan je ons bellen op 0800-0402, dan heb je het snelste duidelijkheid.


Heb mijn profiel aangevuld. 


De laatste 3 cijfers van de IBAN missen nog @WesselB156, kan je die er nog aan toevoegen (bijvoorbeeld bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je die toevoegt en dat aangeeft kan ik kijken.


Toegevoegd 


Dank je voor de gegevens @WesselB156, ik ben er voor in gedoken. Zo te zien zijn er bevestigingen gemaild van de bestelling, op 2 oktober (de zondag waarop je zei de bestelling hebt gedaan) en op de 4e is er nog een mail gestuurd om aan te geven dat jouw nummer de 12e actief zal worden.

Het e-mailadres waar het heen is gestuurd heb ik voor de zekerheid ook gecontroleerd, dat is hetzelfde als het e-mailadres wat je voor het forum gebruikt. Als je een notificatie in de mail krijgt van deze reactie klopt het e-mailadres wel. Ik heb beide mails normaals verzonden, om te kijken of ze nu aankomen. 

Kan je voor de zekerheid ook de spam map checken?


Bedankt voor het uitzoeken. Heb afgelopen zondag en 2 dagen erna beide mails wel ontvangen. 

Groet Wessel 


Bedankt voor het uitzoeken. Heb afgelopen zondag en 2 dagen erna beide mails wel ontvangen. 

Groet Wessel 

Top, dan lag het daar niet aan dus. Het contract hoort apart naar hetzelfde e-mailadres gestuurd te worden.

Als je inlogt bij Mijn bestelling (met het ordernummer en de postcode) kan je het contract vinden en downloaden. 


Beste Jasper,

afgelopen zaterdag hebben jullie mijn toestel geleverd. Ook heb ik toen bij de koerier mijn contract getekend. Wanneer ontvang ik dit contract per e-mail?

groet Wessel


Dat hoort vrij snel te gaan. En anders kan je het dus ook vinden op de link in mijn vorige bericht. Had je daar al gekeken?


Jaa heb ik al gekeken. Kan hem niet vinden


We waren net te vroeg zo te zien, ik zie dat het contract er vanaf vandaag (04.15 vannacht om precies te zijn) bij staat. Als je inlogt bij Mijn Bestelling zal je 'm zien staan onder 'Mijn berichten’


Beste Jasper,

klopt helemaal. Heb hem nu ook ontvangen per mail. Bedankt voor de moeite .

groet Wessel