Skip to main content

Gister voor 21:00 mijn Abonnement verlengd met mobiele telefoon waarbij stond voor 21:00 morgen in huis. Vandaag contact gehad via de chat hierover of die vandaag zou worden geleverd. Maar dat was heel stellig het geval alleen heb nog geen track en trace code. En het is nu bijna avond ik had hier een goeie dag van alles kunnen doen behalve op iets wachten wat niet komt maar tot nu toe lijkt het erop dat er niets gaat komen. Zolang al klant bij KPN maar dit staat me wel erg tegen. En die verwijzing naar bestelstatus is niet logisch als er geen status veranderd.

Dit zou voor mij 28 augustus zijn en ik heb ook nog niets en krijg ook geen fatsoenlijk antwoord of traceer code zoals afgesproken. Wat is dit nou anders moet ik dan misschien toch maar gaan overstappen.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hallo @Mastrius, wat rot dit 😞. Ik zie dat je zaterdag ook telefonisch contact hebt gehad en dat er nog iets op het oude adres geregistreerd stond, klopt dat? Heb je je toestel inmiddels wel in ontvangst mogen nemen óf een track en trace code mogen ontvangen?