Skip to main content

Goedemorgen!

Dit weekend wilde ik gebruik maken van de KPN Goal Alert, maar kreeg ik telkens de melding dat ik niet met een KPN netwerk verbonden ben. Officieel had ik een Telfort mobiel abonnement, maar deze is al maanden geleden overgezet naar KPN. Daarvoor gebruik ik ook al maanden de “MijnKPN” app. 

Ondanks dat ik dus als netwerk KPN 4G kies, komt er linksboven nog Telfort te staan en dus krijg ik de melding dat ik niet met het KPN netwerk verbonden ben. Hoe kan dit opgelost worden?

Want op mijn wifi werkt het ook nog niet, maar die snap ik aangezien hier mijn Telfort abonnement nog niet naar KPN is omgezet. Dit wordt telkens verder uitgesteld………

Kunnen jullie mij helpen zodat ik wel van de Goal Alert App gebruik kan maken met mijn KPN mobiel abonnement?

Bedankt, fijne dag/week en ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Mike

Hallo @MvdBragt 

Gebruik je nog steeds de Telfort simkaart? Wellicht raakt Goal Alert daarvan in de war.

Via de KPN website (simkaart vervangen) kan je dan een ‘echte’ KPN simkaart krijgen. Dit gaat via MijnKPN en is gratis voor abonnementen. Het heeft nog meer voordelen, je kan dan ook bellen via 4G en Wifi (VoLTE en VoWiFi).


Beste Ruud,

Dank voor jouw snelle antwoord en hulp. Inmiddels heb ik de simkaart al naast me liggen. Damn snelle service, top!

Nu nog de oude simkaart opschonen, deactiveren en dan de nieuwe erin zetten. Komt helemaal goed..... 

Hoe zit 't dan met Goal Alert en mijn WiFi verbinding? Ik wacht dus nog op overzetten naar KPN, maar eigenlijk is Telfort van KPN, dus waarom mag ik dat ook niet op de wifi gebruiken?

Dank weer voor je reactie. Fijne avond.... 

Groet, 

Mike

 


Hoi @MvdBragt ondanks de komende migratie van Telfort Thuis naar KPN denk ik dat de Goal Alert App toch Telfort nog als ‘niet KPN’ ziet. Nog even wachten dus.


Reageer