Skip to main content

Ik heb een goed idee voor wanneer je je telefoon vergeten bent en niet terug naar huis hoeft.

Met wie kan ik dit binnen KPN Bespreken. Ik ga mijn idee natuurlijk niet zomaar hier op het form vertellen. Ik wil er tenslotte zelf ook iets aan verdienen.

 

Ik hoor het graag.

Hallo @Peter Belt,

Bewaar je idee dan even totdat een moderator hier jouw topic oppakt. Deze kan dan vragen een dm te sturen (doe dit niet zelf van te voren) en kan deze eventueel doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Helaas is het niet mogelijk om zelf iemand direct van de betreffende afdeling te spreken in eerste instantie. 😉


Hi @Peter Belt! Welkom op het forum!

Als je een idee alleen met de moderators wilt delen kan je die in de “Persoonlijke opmerkingen” van je profiel zetten. Daarna zet ik het door naar de juiste afdeling. 

Wel vraag ik me af waarom je het idee voor jezelf wilt houden. Als je het hier openbaar deelt is het immers voor iedereen duidelijk dat jij de bedenker bent. Ere wie ere toekomt toch?


Hallo @Bram_ het zal wel met octrooi-rechten en verdienmodel te maken hebben, toch? @Peter Belt 


Misschien begrijp ik het verkeerd, maar dit klinkt wel her erg sci-fi.

Ik ben wel benieuwd hoe je dit wilt doen, want een telefoon is iets fysieks. En als ik 100 kilometer verder sta, dan krijg ik hem niet 1-2-3 in korte tijd terug, of iemand moet die naar mij toe brengen.

Of heb je een toffe wereldbaan-brekende uitvinding gedaan die een fysiek apparaat naar radiogolven kan omzetten, om deze op locatie weer om te vormen tot iets fysieks?

Maar goed, misschien steekt de vork wel anders is de steel.
Mijn advies: Zorg eerst voor een octrooi, en probeer dan de KPN te contacteren. Dat geeft je vast meer kans.


@Peter Belt ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je de reacties hier nog gelezen?


Beste Bram, 

De uitvinder van sms en het 3M papiertje hebben ook naast de pot gepiest. Dat gaat mij niet gebeuren. Je kan mij een bericht sturen op ***********@**********.***. Dan zal ik meer uit de doeken doen. Het betreft hier een tool waarmee een provider zich in eerste instantie kan onderscheiden tov andere providers. Ook als marketing tool prima in te zetten. Straalt vriendelijkheid uit. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Peter Belt ik weet zelf niet wat het proces is om octrooi of patent aan te vragen. Maar als je twijfels hebt raad ik je aan dan dit eerst te doen. 

Stuur daarna je idee naar press@kpn.com. Leg in je bericht uit wat je idee is en wat je eigen verwachtingen zijn. Dan kunnen we het best op je reageren.

Verder hebben we ook een pagina waar je meer informatie kan vinden over ons team mediarelaties.