Skip to main content

Hallo , ik heb samen met mijn man een nieuwe abonnement aangevraagd voor hem met nummer behoud. ( afgelopen woensdag ).. Hoelang duurt net normaal gesproken voor de mail krijg voor de goedkeuring van het nummer behoud ? we hebben alleen de aanvraag gehad en van de oude provider een mail gehad dat hij daar weg gaat en het geregeld word..  ( zijn contract is bij oude provider al afgelopen)

Mvg Ilonka

Hallo @Ilonka87 op de overstapdatum (lees einde contractdatum oude provider) wordt het nummer overgezet naar KPN en op de activatiedatum nerk je dat de oude sim het niet meer doet, als je dan de nieuwe sim plaatst krijg je een SMS van KPN dat het abo actief is.

De bevestiging van de bestelling kan soms een paar dagen duren.


ik heb 3 augustus opgezegt en dus maand opzeg termijn dan is het 3 september… ik ga er dan vanuit dat het dan wss op 5 september word overgezet aangenaam 3 september op zaterdag valt 😅


Hallo @Ilonka87, zou je in jouw forumprofiel willen vermelden om welk 06-nummer het gaat? Dan kijk ik even voor je na per wanneer KPN het nummer overneemt. 


ik heb het telefoon nummer waar het om gaat erin gezet 


Waar jij al van uit ging, is inderdaad correct @Ilonka87. Op 5 september neemt KPN het telefoonnummer over van de huidige provider.