Skip to main content

Ik heb een verlenging aangevraagd. Alle papieren verstrekt incl. goedkeuring bewind voerder maar de goedkeuring bij KPN laat wel erg lang op zich wachten. N.B. de beschikking was reeds in bezit van KPN maar moest opnieuw opgestuurd worden. Wanneer men even de moeite zou nemen om terug te kijken kan men zien dat alle facturen altijd keurig netjes op tijd zijn betaald. Waarom moet dit zo lang duren?

Hallo @Count Dizzy , ben jij de bewindvoerder of sta jij onder bewind?

Als je onder bewind staat kan en mag alleen de bewindvoerder contact met KPN opnemen, daar is een speciale regeling voor, dat weet de bewindvoerder ook.

Dus als jij iets geregeld wilt hebben bij KPN, kun je dat met jouw bewindvoerder overleggen en niet rechtstreeks met KPN.

Als de bewindvoerder dan akkoord gaat kan hij/zij e.e.a. regelen met KPN.

 


Daar is een machtiging voor getekend door de bewind voerder. Die is reeds in jullie bezit.


Zie ook onderstaande mail. Alles is verwerkt maar Belsimpel heeft nog steeds status on verwerking bij KPN

Van: KPN <noreply@kpn.com>
Verzonden: woensdag 1 december 2021 13:04
Aan: *** <***@***.***>
Onderwerp: Aanvraag KPN diensten

 

 

*** ***

*** ***

*** ***
***

Aanvraag nieuw abonnement of verlenging


Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben van u een aanvraag ontvangen. De aanvraag is voor een nieuw abonnement of een verlenging van uw huidige abonnement bij KPN. In een KPN winkel bij u in de buurt helpen wij u graag verder.


Wat hebben wij met uw aanvraag gedaan?

De gegevens van uw aanvraag hebben wij gecontroleerd en verwerkt in onze systemen.
De volgende gegevens hebben wij vastgelegd:

  • Uw klantnummer.
  • Uw naam, adres en woonplaats.
  • De beschikking van uw onder bewindstelling.
  • Het akkoord van uw bewindvoerder.

Hoe nu verder?
Neem deze e-mail mee naar een KPN winkel bij u in de buurt. Samen met een collega in de winkel maken wij uw aanvraag in orde. Als u dit niet doet binnen 2 weken, dan annuleren wij uw aanvraag. 


Hebt u nog vragen?
Bel dan de klantenservice 0800 0402 (8:00 tot 22:00 gratis bereikbaar).

 

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy


Hallo @Count Dizzy haal bovenstaande info wegi.v.m. privacy, dat kan door r.o. op de 3 … te klikken en dan bewerken.

 


Hallo @Count Dizzy , in de mail staat ook dat je naar de dichtstbijzijnde KPN-winkel kunt gaan en Belsimpel is geen KPN-winkel.

 

 


Hallo @Count Dizzy haal bovenstaande info wegi.v.m. privacy, dat kan door r.o. op de 3 … te klikken en dan bewerken.

 

Daar is het nu te laat voor (kan maar tot 1 uur na plaatsing). Ik heb het bij de moderators gemeld.


Hallo @Count Dizzy haal bovenstaande info wegi.v.m. privacy, dat kan door r.o. op de 3 … te klikken en dan bewerken.

 

Daar is het nu te laat voor (kan maar tot 1 uur na plaatsing). Ik heb het bij de moderators gemeld.

ik ook


Da's vreemd. 2019 kon het gewoon. Lijkt op gedwongen winkel nering.


Overigens dank voor het verwijderen van de privacy gegevens. Helemaal vergeten.


Da's vreemd. 2019 kon het gewoon. Lijkt op gedwongen winkel nering.

Het wordt bij KPN aangevraagd, dus KPN kan het regelen via hun winkels, die hebben een rechtstreekse lijn. Belsimpel is een telecomwinkel die niet exclusief met KPN te maken heeft.

 


Hi @Count Dizzy, is het inmiddels gelukt om bij 1 van onze winkels langs te gaan? Zo nee, dan wil ik je dat wel aanraden aangezien dat wel noodzakelijk lijkt te zijn om je bestelling door te kunnen voeren!