Skip to main content

Goedemorgen  ik heb even een vraag en hoop dat u mij kunt helpen. 

15 september heb ik mijn abonnement verleng. Kpn unlimited. Hierbij kon ik de google nest home krijgen. Deze ook netjes aanvraagd via de site. 16 september heb ik hier de bevestiging en goedkeuring van gehad. In de mail staat dat deze binnen 14 dagen word verstuurd en een track en trace krijg. Maar tot op heden niets gehad.

 

Groeten nick

Goedemorgen  ik heb even een vraag en hoop dat u mij kunt helpen. 

15 september heb ik mijn abonnement verleng. Kpn unlimited. Hierbij kon ik de google nest home krijgen. Deze ook netjes aanvraagd via de site. 16 september heb ik hier de bevestiging en goedkeuring van gehad. In de mail staat dat deze binnen 14 dagen word verstuurd en een track en trace krijg. Maar tot op heden niets gehad.

 

Groeten nick

admin: reacties samen gevoegd 


Hi @Zwoeber, als je aanvraag voor de Google Nest goed is gekeurd, zou je hem uiteraard ook gewoon moeten ontvangen volgens afspraak. In de actievoorwaarden van de Google Nest hub actie zie ik staan dat hij verzonden zal worden na de wettelijke annuleringstermijn van 14 dagen, maar jij ziet in de mail die je hebt ontvangen dus iets anders staan begrijp ik. Deze actie wordt beheerd door een externe partner, zou je daar eens mee willen mailen (kpn@consumercare.info) of bellen (043-8800150)? Ze zullen je daar meer kunne vertellen over je aanvraag en wanneer je hem zult kunnen verwachten!


Hier het zelfde ik heb nieuw abo met telefoon 

ik lees in de voorwaarden:  

indien besteld in combinatie met een toestel – 14 dagen na
levering van het toestel).

ik heb contact via chat gehad 

daar zeggen ze dat in de mail had moeten staan: ca 2 weken

waar moet ik van uit gaan? Even op een rij:

in de mail:

binnen 2 weken (na ontvangst mail ga ik van uit)

In de voorwaarden:

14 dagen na
afsluiten van het contract of 

14 dagen na levering toestel

via de chat:

ca 2 weken (na ontvangst mail?)

 

Wat ik kan zien is dat het binnen of na 14 dagen van iets word verstuurd 

Of zijn het 14 werkdagen? Dat zal beter zijn dan bijvoorbeeld 14 schrikkeldagen 

 

 


Hi @BertB101, het gaat in eerste instantie om de 14 dagen wettelijke annuleringstermijn. Die annuleringstermijn gaat in op de dag dat je nieuw afgesloten contract actief is.

Bij abonnementen met een toestel is dat op de dag dat je toestel geleverd wordt.

Bij sim only abonnementen die direct actief worden is dat 14 dagen na het afsluiten van het contract.

Als deze periode voorbij is en je bestelling van de Google Nest home in behandeling wordt genomen, kan het vervolgens nog 2 weken duren voordat je hem ontvangt. Ik snap je verwarring, maar zoals je ziet zij er dus inderdaad verschillende periodes van toepassing op deze ene actie :wink: