Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb nog geen welkomscadeau en ook geen track and trace code mogen ontvangen, is er wellicht iets misgegaan? Mijn mobiele aansluiting is al actief.

 

Ik hoor graag van jullie!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Je zegt mobiele aansluiting? Gaat dit over een extraatje die je bij je mobiele telefoon krijgt?

Die moet je via de link bij de telefoon zelf aanvragen via de site van de fabrikant, die komen niet vanzelf naar je toe.


Nee het gaat om het welkoms cadeau omdat ik klant ben geworden bij KPN mobiel, Een Google nest.


Ik heb ook een nieuw contract bij KPN, waarbij ik kon kiezen tussen een korting voor x aantal maanden of zo'n Google apparaat. Ze zijn vorige week langsgeweest om mijn internet aan te sluiten. Maar ik heb verder niets meer ontvangen, ook geen track and trace of een ander bericht. Contact opnemen met KPN lijkt ook iets onmogelijks..... Ik hoop dat deze topic mij op weg kan helpen :-(


Kreeg je bij mobiel ook een Google nest, dat was toch alleen bij een thuis verbinding.


Hi @PUCK94, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Als je tussen 6 september en 3 oktober 2021 een KPN Unlimited abonnement hebt besteld, dan kun je inderdaad een Google Nest Hub aanvragen. De aanvraag wordt dan in behandeling genomen door mijn collega's die over deze actie gaan en zij zullen dan zo snel mogelijk een terugkoppeling geven op jouw aanvraag. Je hebt tot en met 21 november de tijd om dit aan te vragen.

De situatie van @Miiesje, ligt net iets anders. Als je bij een thuis abonnement hebt gekozen voor de Google Nest, dan wordt dit doorgaans 2 weken nadat het abonnement actief is geworden naar je verstuurd. Je ontvangt dan ook een track & trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Op dit moment moet ik daarom nog een beroep doen op jouw geduld.