Skip to main content

Ik heb vandaag blijkbaar via mijn broekzak 2 aankopen gedaan bij een spelletje wat ik al heel lang niet meer speel, maar kunnen dit soort aankopen ook ongedaan gemaakt worden?

Mvg Mark van Meerten

Hallo @Mark1984 ,

Ik ben bang van niet. Sowieso is KPN hier geen partij in. En vermoedelijk wordt het heel lastig om dit te reclameren bij de eigenaar van het spelletje. 
 

Mijn advies is om dit spelletje te verwijderen van jouw telefoon. 


Bedankt voor je reactie, ik ga het ook zeker verwijderen. 


Neem contact op met de Google Play Store en geef dit aan.


Daarnaast raad ik iedereen aan om het niet toe te staan om diensten/producten van derden via de factuur van KPN af te rekenen. Kies dan voor iDEAL als betaalmethode of beter nog een creditcard. Persoonlijk betaal ik al mijn online aankopen met een creditcard.


Het is zo te zien gelukt, heb van Google play de bevestiging dat het terug gestort wordt. Nu nog zien op de rekening van kpn mobiel. Iedereen bedankt voor het meedenken en tips. 


Hoi Mark, welkom op het forum! Goed om te lezen dat je het via Google Play hebt weten terug te draaien. Dat is ook de weg hierin. Wat betreft onze facturen en de verwerking hiervan: dit hangt even af van wanneer je factuurdatum is. Als die rond nu is, dan kan het zijn dat je de kosten wel op je huidige factuur ziet en de credit pas op de volgende.Â