Skip to main content

Goeieavond ik heb hetzelfde probleem ik heb nog nooit wat gekocht ik wil wat kopen maar er staat dat het op verzoek is geblokkeerd of niet mogelijk met jouw abonnement 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemorgen @Gg1571! Welkom op het KPN Forum, we hebben even een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Zo kunnen we uitzoeken waarom het nu niet lukt om online betalen via de factuur (KPN Pay) in te stellen.

Per appstore leggen wij uit hoe het instellen van KPN Pay in zijn werk gaat. Voor de Google Play store werkt het als volgt:

Betalen via KPN Pay instellen

Ga naar de “Play Store” en klik op het menu linksboven. Volg de onderstaande stappen.

  • Kies “Betaalmethoden”
  • Kies “Factureren via KPN”
  • Kies vervolgens voor “Inschakelen”

Op de achtergrond wordt je mobiele telefoonnummer aangemeld en geverifieerd. Als dit akkoord is, wordt de betaalmethode toegevoegd.

Begrijp ik goed dat je dit zo doet maar dan een melding krijgt? Zo ja, dan lijkt het mij goed dat wij controleren of KPN Pay wel geactiveerd staat. Dat kan;

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Nee het is nog niet opgelost had heel even met een medewerker gesproken maar die kon het probleem niet vinden