Skip to main content

Er wordt al ruim 2 jaar maandelijks een bedrag van 9.99 euro gefactureerd voor de onderstaande dienst:

Google play muziek

Maar als ik bij mijn abonnementen kijk in de playstore staat deze er niet bij (ik heb helemaal geen abonnementen lopen van Google). Ik wil deze betalingen graag blokkeren.

al contact gehad met de klantenservice van KPN, maar zij konden niks voor mij betekenen. Ik moest een e-mail sturen naar Google (apps-help@google.com, dit e-mailadres bestaat niet meer)

graag wil ik deze betalingen stop zetten, kunnen jullie dit voor mij blokkeren?

 

groeten,

Lydia

Hoi @johnlydia, welkom op het forum! Deze betalingen worden in rekening gebracht op je KPN factuur begrijp ik? Je zult inderdaad bij Google moeten zijn om te zorgen dat het abonnement echt stopgezet wordt. Meer over het Google Play Music abonnement lees je hier. Hoe je dit abonnement kunt opzeggen lees je hier. En wat meer informatie over terugkerende betalingen en het beheren daarvan binnen je Google account lees je hier. Onder elk artikel staat ook een link om contact te kunnen leggen met Google als je er niet uitkomt. 

Wat wij wel kunnen doen is de mogelijkheid om diensten van derden te betalen via je KPN factuur blokkeren. Als je dit zou willen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. 

 


Hoi Erik,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Ik heb mijn forumprofiel verder ingevuld. Graag de betalingen via mijn factuur stopzetten (hier krijgen we achteraf toch geen gezeur mee vanuit Google?)

Gr.john

 


Hoi @johnlydia, welkom op het forum! Deze betalingen worden in rekening gebracht op je KPN factuur begrijp ik? Je zult inderdaad bij Google moeten zijn om te zorgen dat het abonnement echt stopgezet wordt. Meer over het Google Play Music abonnement lees je hier. Hoe je dit abonnement kunt opzeggen lees je hier. En wat meer informatie over terugkerende betalingen en het beheren daarvan binnen je Google account lees je hier. Onder elk artikel staat ook een link om contact te kunnen leggen met Google als je er niet uitkomt. 

Wat wij wel kunnen doen is de mogelijkheid om diensten van derden te betalen via je KPN factuur blokkeren. Als je dit zou willen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. 

 

 

Dank je, Johnlydia, ik heb bij dezen het betalen via je factuur voor Google Play geblokkeerd. Dit blokkeert ook automatisch de Apple Store en de Microsoft Store. Wel moet je zelf nog controleren of het abonnement nu ook beëindigd is of wordt. Gebruik hiervoor de links die ik in mijn eerdere bericht gaf.Â