Skip to main content

Ik heb een abonnement afgesloten bij jullie, en daarbij gekozen voor nummerbehoud. Nu heb ik mij bedacht en wil ik dit abonnement annuleren (zit nog ruim in de 14 dagen). Dat wordt eerdaags via mobiel.NL in gang gezet (abonnement via mobiel.NL aangeschaft).

Ik heb al wel de mail “nummerbehoud goedgekeurd” gekregen. En ik kan inmiddels niet meer verlengen bij mijn huidige provider, ik vermoed omdat er al eea in gang is gezet. Kunnen jullie nummerbehoud annuleren? En wordt dan de opzegging bij mijn huidige provider ook weer ongedaan gemaakt?

 

Of moet ik even afwachten op de annulering die vanuit mobiel.NL wordt opgestart, en gaat dat allemaal automatisch? Hoe pak ik dit het beste aan om zo snel mogelijk weer in de situatie van voor de nummerbehoud-goedkeuring te komen? 

Hoi @Pieter Hessel Hiemstra, welkom op ons forum! 
Annuleren en opzeggen gaat normaliter via mijn collega's bij de afdeling opzeggingen op 0800-0402. Maar als je besteld of verlengd hebt via een externe verkoper moet je daar ook de annulering doen.

Als je via Mobiel.nl besteld hebt moet je daar dus ook annuleren. Meer informatie daarover kun je ook vinden op hun website.

Als je de annulering daar al hebt doorgegeven kun je de bevestiging afwachten en waarschijnlijk weer gewoon verlengen of opnieuw bestellen maar volgens mij gaat daar even overheen. Ik heb geen inzage in de gegevens van mobiel.nl of je andere provider.