Skip to main content

wij hebben thuis een probleem met het internet verhuizing. Na een telefoontje met jullie,100gb gratis gekregen om toch gebruik te maken van ons internet, maar wel voor 1 week.

nu zie ik wel nergens in mijn kpn app daar iets van staan. 

 

 

sinds waneer bestaat 1 week uit 5 dagen, goed bezig KPN. 


Hoi @Ed Mo . Heb je toen wel een SMS gehad met de melding dat die bundel geactiveerd was? Volgens mij is zo'n bundel niet terug te vinden in de app.

Mocht je nog steeds geen diensten hebben, kan ik er wel een bundel bij doen. 


we zouden op elke  4 nummers 100GB krijgen,

maar dat was niet zo, vindt het erg laks van KPN. 

 


Zoals gezegd, ik wil best proberen een bundel bij te schrijven. Is de storing nog gaande?

Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Zet dan ook even de mobiele nummers in het opmerkingenveld.

 


Ik zou 100gb data krijgen op mijn mobiel  voor 1 week nu heb ik een sms gehad dat goed moet zitten maar ik gebruik nog steeds mijn. Eigen data van mijn eigen abbo???


Heb je een SMS ter bevestiging gehad? Zo ja, dan zit het verder goed. Je ziet de bundel niet in MijnKPN.


Ja die heb ik gewoon gehad maar hij snoept van mijn eigen abbo af wat niet de bedoeling is toch 


Ik heb het nagevraagd en we twijfelen nu of die bundel eerst aangesproken wordt of dat je eigen tegoed eerst op moet. Maar niet getreurd, mocht het op zijn voor het eind van de maand krijg je van mij gewoon weer een weekbundel. Daar doen we niet moeilijk over. 


Ooh okee top! Ik hoop dat het niet nodig is want de 18e komt de monteur alles aansluiten 


Ik heb ook een bundel van 100 GB gekregen voor een week, maar pas op 25 mei komt de monteur. Dus als ik eerst mijn data op moet maken, dan heb ik geen data meer voor bijna een week. Zouden jullie die 100 GB niet gewoon geldig kunnen laten zijn voor 2 weken? 


@Michelle M . Als de grens van die 100Mbit in zicht dreigt te komen (je krijgt SMS’jes daarvan) kun je via 0800 0402 weer 100Mbit extra aanvragen. :-)


In verband met omstandig heden heeft mijn vrouw een KPN bundel van 100 GB gekregen, dit is ook zichtbaar in mijn KPN. Haar abonnement is echter verbruikt. Er zou nu dus verbruikt moeten worden van de extra bundel, dit gebeurd helaas niet (geen internet). Wat doen wij verkeerd?