Skip to main content

Hallo, wij hebben problemen met de WiFi connectie/tv kabel.  Over 2 dagen komt de monteur, vanwege problemen met het internetkastje. Om toch gebruik te maken van het internet hebben wij 100gb bundel gratis gekregen van kpn voor ieder persoon die gebruik maakt van jullie mobiele telefonie. Echter, gaat de data af van de huidige abonnement en niet van die gratis bundel van 100gb. We mogen die bundel ook maar 1 week gebruiken, hoe moeten we dat de resterende weken doen als je buiten bent en je bundel is op? Dan is het ook niet meer gratis! Het gaat gewoon van de huidige bundel af!

 

Gelieve compensatie en een oplossing hiervoor a.u.b.!

Ik heb geen hulp meer nodig


Hi @O92, wat fijn om te lezen dat het zichzelf heeft opgelost! Heb je in de toekomst nog vragen? Dan hoor ik het graag!


Ik zit met nagenoeg hetzelfde probleem. Ik moet nog tot het einde van de maand, maar mijn reguliere 2 GB's lijken al op. De 100 gratis GB's zijn na vandaag verlopen. Moet ik nu de rest van de maand betalen voor mijn verbruik? Lijkt mij niet echt logisch.


Hoi @RonadO, welkom op het forum!
Heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden of een collega van mij gesproken?
Anders kijk ik graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Inmiddels is na een telefoontje naar KPN duidelijk, de normale GB's niet als eerste opgemaakt worden. Bedankt!