Skip to main content

Ik was bij Telfort. Toen is alles overgegaan naar KPN en is mij verteld dat mijn abonnement hetzelfde zou blijven. Prima. Ik was zeer tevreden over Telfort dus ging er van uit dat het met KPN ook wel goed zou komen. Helaas. Bij Telfort kreeg ik elke maand gratis 2 GB. Dat was heel fijn en voor mij genoeg. Wat doet KPN nu ondanks de belofte dat mijn abonnement hetzelfde zou blijven. KPN pakt mijn gratis 2 GB af. Dit is niet eerlijk KPN. Beloofd is beloofd. Geef mij aub mijn gratis 2 GB terug. Zo niet ga ik toch op zoek naar een andere provider die mij geeft wat mij is beloofd.

Hallo @Lindenberg , TFT-mobiel is al op 26-01-2020 overgegaan naar KPN, merk je nu pas dat je eventueel te weinig MB's krijgt???

Je hebt dus een mobiel abo 2GB + 2GB = 4GB ???

Als je in MijnKPN kijkt zie je dan ook duidelijk te weinig GB's, je mag als TFT-klant maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand, dus je zou; als je niets zou verbruiken, maximaal 6GB aan tegoed kunnen hebben?

Als je zeker weet dat je tekort komt wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer, klantnummer en mobiel nummer in.

 


Hoi @Lindenberg, ik vrees dat ik niet echt een oplossing heb hiervoor maar misschien past een ander KPN abonnement beter bij je verbruik.
Ik kijk graag even mee naar de opties.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Dank je wel voor jullie reactie. Ik heb besloten om bij een andere provider een ander abonnement te nemen. Vriendelijke groet.


Wat fijn dat het gelukt is om een passend abbonement te vinden. Misschien ziet KPN je over enkele jaren terug.


Dan moet KPN zich wel aan zijn belofte houden. Fijne dag.