Skip to main content

Beste KPN,

Ik kreeg laastst een sms dat ik net als andere jaren 5GB cadeau zou krijgen in de maand december.

Kunnen jullie mij vertellen wanneer dit erbij komt?

Ik heb namelijk nog niets.

Met vriendelijke groet,

Paul Krooder

Ik heb hetzelfde. Kreeg een SMS maar staat niks bij mijn saldo.

Het rare is is dat mijn vriendin dit wel heeft gehad. 
 

Zou wel willen weten hoe ik dit ook ga ontvangen en belangrijker nog wanneer 


Hallo Kpn, 

ik heb vannacht een bericht ontvangen dat ik gratis 5 GB ontvang. Ik twijfel of dit bericht echt van jullie afkomstig is omdat als je op de link klikt, je al je gegevens moet invullen. Graag een berichtje of dit van jullie afkomstig is.


Hallo @Rinia ,

Klik nooit zomaar op een link als je het niet vertrouwt. 

Je kunt eventueel een screenshot plaatsen van het bericht, dan kunnen we er wat van zeggen. 

 

Wil je later deze maand kadootjes van KPN ? 

Je kunt je hier aanmelden : https://www.kpn.com/kadootje.htm

Na de aanmelding krijg je een bevestiging vanuit campagne@kpn.com. 

 


De SMS van KPN klopt inzake het cadeautje van 5GB.

Als je dan bij producten kijkt, mobiel, staat daar onder  ‘bekijk bundels in wachtrij’.

 


Hallo @Rinia ,

Klik nooit zomaar op een link als je het niet vertrouwt. 

Je kunt eventueel een screenshot plaatsen van het bericht, dan kunnen we er wat van zeggen. 

 

Wil je later deze maand kadootjes van KPN ? 

Je kunt je hier aanmelden : https://www.kpn.com/kadootje.htm

Na de aanmelding krijg je een bevestiging vanuit campagne@kpn.com. 

 

Hallo Noordzee, bedankt voor je antwoord. Dit bericht heb ik ontvangen, jij ook?

Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN

 


Klopt @Rinia ,

Dat bericht heb ik ook ontvangen en het is een legitiem bericht. Daarom heb ik hier ook de link naar de aanmeldpagina geplaatst.  


Hallo JanD

 

als ik naar de wachtrij ga, staat er:

Deze bundel is al ingegaan maar wordt pas actief als je bundel is verbruikt

Zie jij dit ook staan?


Er kan maar één bundel tegelijk gebruikt worden. Dus als jij nu al een andere bundel in gebruik hebt, dan moet die eerst opgemaakt worden. 


Hallo JanD

 

als ik naar de wachtrij ga, staat er:

Deze bundel is al ingegaan maar wordt pas actief als je bundel is verbruikt

Zie jij dit ook staan?

Ja.


Toch wel vreemd dat je 5GB kado krijgt maar dat je eerst je eigen bundel moet opmaken. In het verleden werd dit extraatje automatisch aan je bundel toegevoegd en hoefde je niet te wachten tot je eigen data op was. Een beetje een nep kado van KPN☹️


Toch wel vreemd dat je 5GB kado krijgt maar dat je eerst je eigen bundel moet opmaken. In het verleden werd dit extraatje automatisch aan je bundel toegevoegd en hoefde je niet te wachten tot je eigen data op was. Een beetje een nep kado van KPN☹️

Hallo @Rinia , ik heb ook een extra gratis bundel, die ben ik nu aan het opmaken, zojuist even gecontroleerd.

 


Toch wel vreemd dat je 5GB kado krijgt maar dat je eerst je eigen bundel moet opmaken. In het verleden werd dit extraatje automatisch aan je bundel toegevoegd en hoefde je niet te wachten tot je eigen data op was. Een beetje een nep kado van KPN☹️

@JanD @Rinia 

Inmiddels is duidelijk dat toch eerst de extra bundel van 5GB opgemaakt wordt en daarna weer jouw eigen bundel. Normaal werkt dat niet zo, maar dit keer wel. 

(bevestigd door moderator Maja) 


@Noordzee dan vrees ik dat @Maja_ het niet geheel correct heeft. Ik zie letterlijk de mb's van mijn eigen bundel gesnoept worden. En die gratis 5gb, staat hier lekker in de wachtrij :joy: ​​​​​​

 

Niet dat het mij iets boeit, die 5gb is toch een wassen neus omdat ik daar toch niet aan toe kom :joy:

 

Staat ook letterlijk in de app weergegeven:

 

Die 4868, stond er bij mij al vanaf het begin in,..

 

Hieronder mijn standaart bundel:

 


OK, ik geloof je direct. Maar bij diverse andere forumleden gebeurt het wel op die manier. Maar het maakt eigenlijk ook helemaal niets uit. Je krijgt gewoon 5GB kado en wanneer je dat dat dan verbruikt, is eigenlijk niet zo belangrijk.   


Alleen de "bundel in de wachtrij" wordt aangesproken als er data verbruikt wordt.


Tja het maakt het wel weer duidelijk dat de oh zo fijne communicatie vanuit kpn waardeloos is :rofl:


De gratis bundel wordt toch eerst echt opgemaakt, zie onderstaande screendump:

Restant van 5000 MB

 


Hallo iedereen, ondertussen is er over dit onderwerp een verzameltopic aangemaakt. 

Mochten er zaken onduidelijk zijn dan kun je je vragen stellen in het topic 5GB extra data

 

Edit: Link aangepast. 


Hallo iedereen, ondertussen is er over dit onderwerp een verzameltopic aangemaakt. 

Mochten er zaken onduidelijk zijn dan kun je je vragen stellen in het topic 5GB extra data

Hallo @Rutger_ , de genoemde link werkt niet,je komt dan bij inssided uit.