Skip to main content

Goede dag ik heb de s22 ultra al in huis maar geen buds prol oordopjesen hoe kom ik aan een ean  nummer staat niet op de doos en dan over het inruil actie waarom weet ik dat niet ik doe zaken met kpn en niet met Samsung en vind dat kpn mij gewoon de oordopjes moet leveren ik sta overal aleen voor en het lukt maar niet en op hulp van de kpn kan ik ook niet rekenen  gewoon schandalig is het ben overal naar toe geweest maar niemand kon mij verder helpen  DUS KPN HELP MIJ  mijn geld is toch ook goed en altijd op tijd mvr Jan bouwmeester

Hallo @1812 jan , de gratis Galaxy Buds is geen actie van de provider KPN.

Dit is vrijwel altijd een promotie van de fabrikant om jou te stimuleren om hun toestel te kopen.
Ook nu, daarom moet je je in dit geval registreren bij Samsung op hun website via deze link:

 https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633

De EAN code (en IMEI) vind je aan de kopse kant van het doosje op een sticker (zwart van kleur).


Hallo @1812 jan Welkom hier en goed dat je je vraag stelt op het KPN Forum! Ik vermoed dat je op deze actie doelt? Dat is er inderdaad eentje van Samsung, dus je kunt inderdaad de tips van Rbxx opvolgen. Dan komt het zeker in orde! 


Oké Bart maar imei code heb ik maar de ean code staat er niet op dat zijn 13 cijfers  en bestaan uit aleen cijfers en beginnen met 88 of87 maar goed ik ga ook even de samsung bellen en dan hoor ik wel hoe of wat jij in iedergeval hartelijk dank voor het reageren dank je gr jan


Er staan op de doos 2 of 3 streepjescodes. De onderste is het IMEI. De middelste in geval van 3 streepjescodes is het S/N. De bovenste staat niets bij, maar dat is het EAN.

 


@1812 jan Zie de uitleg van Nick! Daarmee moet het je vast lukken! 


Ja Bart en nick ik ben er eindelijk achter en ben blij dat jullie mij hierbij hebben geholpen kijk ik ben niet meer de jongste en begrijp het soms niet maar nu wel ik ga gelijk aan de slag nogmaals boys heel hartelijk dank voor jullie ondersteuning en hulp hierbij bedankt gr jan


dit heeft geholpen bedankt