Skip to main content

Via KPN heb ik vorige maand een “gratis” bundel gekregen wat uiteraard erg leuk lijkt. Nu is de datum van deze gratis bundel verlopen en is er ingeteerd om mijn eigen bundel die nu plotseling helemaal verbruikt is terwijl ik de “gratis” bundel bij lange na niet verbruikt heb. Volgens mij gaat hier iets mis KPN!

Zijn er meer klanten die dit ondervinden?

Hallo @JaccodB ,

Dit fenomeen komt inderdaad bij heel veel klanten voor. Het is afgelopen maand eerder aan KPN gemeld en het is nu afwachten of dit volgend jaar beter gaat. 

Toen een aantal jaar terug bij iedereen de maandelijkse bundel gelijk liep met de kalendermaand, toen was dit een leuke actie. Er is echter door KPN niet stilgestaan dat nu bij iedere klant de maandelijkse periode verschillend is.

De oplossing is wel te bedenken: Laat de extra gratis bundel ingaan per de eerste dag in december van de nieuwe bundel en laat die extra gratis bundel vanaf dat moment een maand gratis lopen. Dus tot in het nieuwe jaar. 

Hopelijk kan KPN dit in het komend jaar uitwerken en heb je volgend jaar dan weer wel profijt van zo'n cadeautje.