Skip to main content

Ik zou bij verlenging van mijn contract (met een Samsung S20) een koptelefoon moeten kunnen krijgen. Daarvoor moet ik echter wel een factuur laten zien die ik nog niet heb. Hoe regel ik dat?

Hoi @plderoos ,

Samsung vraagt inderdaad om een aankoopbon. Het is wel belangrijk dat er dan een IMEI nummer op je papieren staat. Die heeft Samsung nodig. Dat staat in de regel op het contract, die je kan vinden als je met het bestelnummer en jouw postcode inlogt op MijnBestelling.

 

Voor de actie kun je je registreren op deze website : 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TV2XSVKFNMMR4

Het is wel een actie van Samsung, dus voor verdere vragen kun je bij hun aankloppen. Op de website van die actie staan verder alle voorwaarden. 

 


Goedemiddag @plderoos en welkom op het Forum :)

 

Ik zie dat @Noordzee je al heeft voorzien van de benodigde informatie. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan vooral weten!


Ze maken het wel erg ingewikkeld hoor. Natuurlijk al je adres gegevens, Aankoopbon die ik niet heb, dus maar de orderbevestiging gestuurd. 2 nummers van 13 cijfers, foto van het doosje dat al op zolder lag. Als ik hem binnen heb ben ik vast dik tevreden over het geluid, maar zoveel gedoe bij een actie? Dat moet handiger kunnen


Reageer