Skip to main content

Zowel mijn man als ik hebben een bericht gehad dat we in december 5GB extra databundel zouden hebben, maar bij ons allebei is dit niet terug te vinden in de KPN app. Daar staat nogsteeds onze standaard 1GB.

Hoe lossen we dit op?

Dmv de 5gb op te maken, daarna gaat de teller weet lopen.  De app is niet berekend op dit soort acties /cadeau's. Geniet van het extraatje, ik kan me niet voorstellen dat dit een probleem is. Wil je toch een goede indicatie hebben kijk dan bij de instellingen van je telefoon, daar kun je ook je maandelijks verbruik zien.


Als het goed is zie je in de app eerst de 5gb staan en als die op is komt je eigen bundel weer zichtbaar.

Dus niet wat @kevster zegt gewoon maar gaan opmaken want als je enkel je eigen bundel ziet en  niet de 5gb dan lijkt er iets mis te zijn gegaan 

 


Als het goed is zie je in de app eerst de 5gb staan en als die op is komt je eigen bundel weer zichtbaar.

Dus niet wat @kevster zegt gewoon maar gaan opmaken.

 

Dank voor jullie reacties.

Ik zie die 5GB niet, maar m’n verbruik tot nu toe is wel opvallend laag (bij mij 65MB en bij m’n man 42MB). Dus wellicht dat het toch wel klopt wat Kevster zegt?! 
Wellicht is er een KPN medewerker die hier duidelijkheid over kan geven????!


Er is een speciaal topic met uitleg door een KPN moderator. 

 


Dank RBxx!


@Simone P-S Je ziet echt eerst de 5gb en daarna pas weer je eigen bundel.

Maar kijk maar in het linkje van RBxx daar staan screen shots