Skip to main content

Goedendag,

Vandaag de a53 van samsung binnen mogen krijgen nadat ik 1 mei mijn abonnement verlengd heb. 

Nu stond er op de kpn site de A53 met earbuds live gratis. Ik snap dat je de earbuds via samsung zelf moet "bestellen" met de eancode en imei nummer. 

Dat heb ik ook geprobeerd maar samsung zegt dar deze actie afgelopen is. Terwijl er bij kpn op de site stond:"Samsung A53 met gratis earbuds live tot en met 1 mei 2022" dus ik dacht ben nog op tijd. Er stond ook nog bij: te registreren bij samsung tm 15 mei 2022.

Wat moet ik nu doen? Ik wil graag wel de earbuds.

 

Mvg,

Liesbeth

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik ben bang dat als de de pre order datum telt en dat je tot 15 mei kan registreren. 

Bij mij was het bij de samsung s22 ultra ik alles goed heb gedaan maar de aankoop nota was voor samsung niet duidelijk,  met behulp van kpn is het toch nog goed gekomen en heb de earbuds alsnog gekregen.


Ik had dus precies hetzelfde, stond idd 1 mei 2022. En na 1 mei 2022 stond het er ook niet meer bij. En als ik me wil aanmelden geeft ie aan dat hij gekocht moet zijn in de periode 17 maart-17 april…..


Goedendag,

Vandaag de a53 van samsung binnen mogen krijgen nadat ik 1 mei mijn abonnement verlengd heb. 

Nu stond er op de kpn site de A53 met earbuds live gratis. Ik snap dat je de earbuds via samsung zelf moet "bestellen" met de eancode en imei nummer. 

Dat heb ik ook geprobeerd maar samsung zegt dar deze actie afgelopen is.

Maar u kunt nog wel registreren:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=FHQJYEQNWZRY3


Hi @Jaliefe en ook @Moos03, volgens mij heeft Nick hierboven de juiste link voor jullie gevonden 🙂 Zijn jullie er hiermee uit gekomen?


Helaas zit daar het probleem, op de kpn site stond dat je tot en met 1 mei 2022 een A53 kon kopen en dan earbuds kreeg....op de samsungsite staat tm 17 april 2022.


Goedendag,

Ik heb de goede link gevonden. Zal hem hier ook even delen. (Dat was via de site van kpn, toen ik bestelde heb ik die link naar mijn mail gestuurd. Niet meer over nagedacht dat ik de mail had. Totdat ik mijn spam controleerde)

Https://promo.deskservices.nl/nl-nl/22-0087

Dit is de link. En daar staat bij registeren voor 15 mei. 

Je hebt de ean code en imei nummer nodig en de aankoopbon

 

Hopenlijk hebben jullie hier nog wat aan.

 

Mvg,

Liesbeth 


Top! Heb hem gebruikt.....we wachten af.