Skip to main content

Ik wilde net mijn mobiele abonnement verlengen, en zag dus ook dat ik mijn gratis Spotify premium dan kwijt ben. 

Voor mij was dit altijd DE motivatie om bij KPN te blijven.

Dit ga ik nu dus heroverwegen, en dat geld dus ook voor m'n alles in 1 pakket, en mobiel abonnement van mn partner. 

Slechte zaak !

Hallo @Fer2011
Als je mobiel verlengd en je hebt nog een 2017 zorgeloos premium dan verlies je gratis Spotify. 
Met je Alles in 1 pakket (Standaard en Premium) heb je ook recht op '’gratis'’ Spotify, dus als je je mobiel verlengd heeft dit geen enkele invloed op jouw gratis spotify.
Als je over zou stappen naar KPN Hussel vast dan verlies je wel je Spotify.

Maar je bent niet verplicht om over te stappen van je pakket. Mobiel en vast staan los van elkaar. 
Mobiel zet je wel over op het nieuwste pakket bij verlengen. 


Hoi Chris,

Bedankt voor je reactie.

Dus nog even voor de zekerheid, als ik mobiel verleng, en het alles in 1 pakket blijft hetzelfde, behoud ik mijn gratis Spotify, tenzij ik ga " husselen ?


@Fer2011 
Als je mobiel gaat verlengen bij KPN behoud je Spotify gewoon bij je vaste aansluiting.
Zolang je niks veranderd aan je vaste aansluiting en blijft zitten bij Alles in 1 Standaard of Premium afgesloten voor 2017 (Dus geen Alles in 1 instap of pakketten met de naam Internet en TV) dan behoud je gewoon je gratis Spotify.  Check dit even goed in MijnKPN of dit het geval is. 


Hey @Fer2011, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt over je pakket :)

Klopt helemaal wat Chris hier aangeeft. Ik heb daar geen informatie aan toe te voegen.  Heb je jouw Alles-in-1 Abonnement in MijnKPN al gecontroleerd? 


Hey @Fer2011, geen bericht meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat de informatie die Chris deelt je vraag heeft beantwoord. 

Toch nog vragen? Stel ze hier gerust. We staan hier voor je klaar :)


Reageer