Dat was een actie van Samsung dan moest je voor 21 oktober de emei gegevens doorsturen en een screenshot insturen van de emei gestuurd vanaf het aangekochte apparaat via een link die je kreeg. Die actie gelde tot 20 oktober dus ik ben bang dat je net te laat bent. Ik heb ook meegedaan 12 oktober telefoon ontvangen en daarna de gegevens ingevuld in de link die ik van Samsung gehad hebt 5 dagen later goedkeuring gekregen en heb de tablet gisteren ontvangen.
Nee @BL.h , alleen de aankoop periode liep af op 20 oktober, maar @M.vanderborgh kan nog t/m 20 december registreren op de Samsung promotie website om een tablet te krijgen.
Op de website van KPN en Samsung staat dat de actie geldt voor alle S24 Series. Alleen de FE staat niet in het lijstje op de Samsung website als je wil registreren en de EAN wordt dan ook niet geaccepteerd.
bij aankoop van een Galaxy S24 FE van 26-9-2024 t/m 20-10-2024
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.