Skip to main content

Mijn signaal is -113 met kpn had vroeger t-mobile welke mijn man nog steeds heeft en dat signaal is veel beter wat kan ik doen zit op een boot 

t-mobile en ziggo tv werkt het beste al heb ik zelf kpn tv dit is echt drama

Mijn signaal is -113 met kpn had vroeger t-mobile welke mijn man nog steeds heeft en dat signaal is veel beter wat kan ik doen zit op een boot 

t-mobile en ziggo tv werkt het beste al heb ik zelf kpn tv dit is echt drama

heeft iemand hier een oplossing voor ??

 


Hoi @Lowa en welkom op het forum! Goed bereik op het water is helaas erg lastig. Het mobiele signaal en water gaan niet goed samen. Wellicht heeft T-Mobile zendmasten dichter bij het water staan waar je normaal vaart. Op onze dekkingskaart kun je zien hoe het bereik bij ons is op jouw locatie. Mocht daaruit blijken dat de verbinding goed moet zijn, herstart dan je toestel even. Ik ben benieuwd of dit helpt! 


Heb het apparaat uitgezet maar het blijft drama 

zou het kunnen dat ik met 5 g een betere verbinding heb 

ik betaal 32,50 maar heb eigenlijk niks want wilde graag tv kijken op mijn iPad maar valt steeds weg of staat stil 

wil je weten hoeveel ergernis dat geeft 

en met t-mobile had ik wel tv dus wat is hier de oplossing??


Als we er geen bereik hebben volgens de dekkingskaart dan is er helaas geen oplossing. Wat zegt de dekkingskaart? Het 5G signaal gaat minder ver dan het 4G signaal, dus ik betwijfel of dat verbetering brengt. 


Nou moet maar eens gaan denken wat ik wil 

jullie hebben geen versterker zodat het kpn tv signaal beter op te vangen is 

want digitenne werkte voorheen wel maar ben hooguit 5 mnd aan boord en dat vind ik een beetje zonde geld want als ik 1 mnd daarvan tv kijk is het veel


Begrijpelijk dan dat Digitenne dan niet handig is. Je kunt overigens de Digitenne ontvanger overal (waar bereik is) gebruiken, dus mocht je niet meer op de boot zijn dan kun je hem dus ook in je huis gebruiken. Mocht er daar nog een TV zijn die ook wel wat zenders kan gebruiken. 🙂 Mocht het niet zozeer om live TV kijken gaan, dan kun je bijvoorbeeld ook via Netflix en andere streamingdiensten afleveringen downloaden. Die kun je dan zonder internet kijken, dat moet wel werken op de boot. 🙂 Vast nog een hoop andere opties, maar hiermee heb je in elk geval al wat alternatieven!