Skip to main content

Beste KPN, 

 

Ik heb nu sinds een paar maanden mijn abonnement verlengd, echter zonder gsm. Mijn gsm was nog goed dus ik heb alleen hebt abonnement verlengd met behoudt van mijn eigen gsm. Nu is deze gisteren gevallen en moet ik toch op zoek naar iets nieuws. Is hiervoor iets aan te passen in mijn abonnement of moet ik nu zelf een nieuw los toestel aanschaffen? 

Hallo @Danny geraedts 

Een sim only abonnement kan voortijdig worden opengebroken naar een abonnement met toestel. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het sim only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn. Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan het niet meer, want dan kan je al ‘gewoon’ verlengen. Het openbreken van een Sim Only abonnement is alleen mogelijk bij een abonnement dat vanaf de start Sim Only was. 

Het is mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis). Het kan ook in een KPN winkel.

bron: sim only naar abo met toestel


Bedankt voor je info. Heb inderdaad bewust een sim only genomen omdat mijn huidige toestel nog oké was en deze heb ik in april afgesloten dus dan zou dat moeten lukken. 

Groet, 

 

Danny