Skip to main content
Vraag

Harman Kardon speaker

• January 2, 2019
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Op 27-11-2018 heb ik een 2 jarig sim-only abonnement afgesloten bij KPN.
Deze is 28-12 in gegaan.
Bij het afsluiten werd gemeld dat ik een harman kardon kreeg. Helaas hoorde ik er maar niks over en nu zie ik net dat je een formulier had moeten invullen.
Ik zou toch graag nog wel de speaker ontvangen. Wie kan mij er bij helpen of heeft tips?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 4, 2019
Hoi Ruben, welkom op het forum! Je had inderdaad een formulier moeten invullen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je kijken of we hier nog iets aan kunnen doen 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2019
Hoi Ruben, welkom op het forum! Je had inderdaad een formulier moeten invullen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je kijken of we hier nog iets aan kunnen doen :)
Erik, bedankt voor je reactie.
Ik heb mijn gegevens ingevuld. Kijk uit naar je reactie!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 4, 2019
Dank je, Ruben. Ik heb een verzoek gedaan of je nog opgenomen kunt worden in de lijst. Het kan even duren voor we daar duidelijkheid over hebben. Dus ik wil je vragen om een beetje geduld. Ik verwacht ergens volgende week uitsluitsel.