Skip to main content

Ik zou vandaag overstappen van youfone naar kpn. Bij youfone had ik geen bereik meer dus had ik deze simkaart erin gedaan van KPN. Toen ik de simkaart er in deed heb ik een heel ander nummer dan mijn oude nummer. dus ik heb nu een ander nummer dan mijn oude nummer terwijl ik nummerbehoud had aangevraagd. ik heb nu ook geen internet alleen kan ik bellen op dit rare nummer.

 Hoe op te lossen?

En liefst wil ik mailen, maar kan nergens mailadres van jullie vinden


Hoi @kimluimess 
Je krijgt altijd even een nummer, maar dat heeft niets met  nummerbehoud te maken, dat komt wel goed, geen zorgen.

En nee KPN heeft geen e-mailadres, net als vele andere providers.
Je kunt na 08:00 uur gratis bellen 0800 0402 of via facebook of twitter contact zoeken.


Ja maar wanneer krijg ik mijn oude nummer dan?? Gisteren zou de overstap al zijn


Misschien is het beter dat je even belt met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


@kimluimess Ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Maak eerdaags zelf dezelfde overstap namelijk. Kan je het laten weten?


@kimluimess Ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Maak eerdaags zelf dezelfde overstap namelijk. Kan je het laten weten?

Ja ik had gebeld! Er was een storing. Dus ze moesten alles handmatig overzetten.


Dus alles in orde? En heb je ook beter bereik? Want Youfone gebruikt immers ook het kpn netwerk....💁🏼


Dus alles in orde? En heb je ook beter bereik? Want Youfone gebruikt immers ook het kpn netwerk....💁🏼

Ja alles is prima! Ik ben overgestapt vanwege keuze abonnement. Maar bij kpn heb ik wel 5G en bij youfone niet 


Bedankt voor je terugkoppeling @kimluimess .

Zit nu momenteel zelf nog bij Youfone te wachten op de geplande overstap datum. Kan wel zeggen dat Youfone recent de 5G schakelaar heeft omgezet. Niet alleen nieuwe, maar ook bestaande klanten kunnen nu gebruik maken van 5G. Daarvoor hoef je niks te doen. 


Bedankt voor je terugkoppeling @kimluimess .

Zit nu momenteel zelf nog bij Youfone te wachten op de geplande overstap datum. Kan wel zeggen dat Youfone recent de 5G schakelaar heeft omgezet. Niet alleen nieuwe, maar ook bestaande klanten kunnen nu gebruik maken van 5G. Daarvoor hoef je niks te doen. 

Ooh okee, nee ik ga niet perse daarom ook weg bij youfone hoor :)


@kimluimess Ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Maak eerdaags zelf dezelfde overstap namelijk. Kan je het laten weten?

Ja ik had gebeld! Er was een storing. Dus ze moesten alles handmatig overzetten.

Heel fijn dat het nu in orde is @kimluimess en bedankt dat je dat nog even hebt laten weten 😊