Skip to main content

Hoi,

 

ik ben in Indonesië en vermoed dat ik de verkeerde bundel heb aangezet. Kan deze gecrediteerd worden? Ik wil graag een buitenlandbundel voor Indonesië voor 2000 mb data. Klopt het dat ik dan VOORDEEL DATA 2000 aan moet sturen naar 1266. Ipv VOORDEL 2000 aan? 
Ik ga ook nog naar Thailand over 3 a 4 weken dus als ik die bundel daar wel kan gebruiken en crediteren is geen optie, kan ik dan de bundel daar gebruiken? Ik zag dat de geldigheid 31 dagen is dus wellicht kan de ingangsdatum gewijzigd worden naar 26 januari?

 

alvast bedankt,

groet Tessa 

Hoi @TessTop, welkom bij ons op het forum. Dat is een lekkere reis waar je mee bezig bent! Zowel Indonesië als Thailand zijn een ‘Voordeelland buiten de EU’, dus als je een bundel hebt aangezet is die in beide te gebruiken. Als je wilt weten welke bundel waar geldig is kan je het land op onze site invullen en zie je precies welke bundels van toepassing zijn: Internetten, sms'en en bellen in het buitenland.

Het verschuiven van de ingangsdatum van zo'n bundel kan niet, die wordt automatisch actief vanaf het moment dat je deze hebt aangezet en blijft 31 dagen gelden.

 

Voor meer informatie over het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland: