Skip to main content

4 november kregen zowel mijn vrouw als ik een message bericht dat we op onze beide mobiels 8GB extra data kregen in ons mobiele abonnement. Echter ik kan in Mijn KPN hier niets over vinden. Ook de factuur geeft geen extra GB aan. Hoe kan ik zien dat wij inderdaad 8GB extra hebben?

8 GB? Het december cadeautje is 5 GB.

kpn.com/5gb .


8 GB? Het december cadeautje is 5 GB.

kpn.com/5gb .

Hallo @PeterG het gaat om een melding van 4 november 2022 bij @Strego48 , heeft dus niets met het decembercadeau te maken, want dat hebben ze zonder meer gehad als het goed is.

Hallo @Strego48 wie was de afzender van de mail achter het @? @kpn.com of anderszins?

 


4 november??? Dat zal verlopen zijn en dus niet meer zichtbaar.

@JanD .


Het bericht van 4 november betreft niet een email maar een tekst bericht van KPN zelf


Mogenlijk is het permanent 8 GB elke maand. Zolang u niets wijzigt aan uw abonnement. Dat doet KPN wel eens. Dat zou u dan in MijnKPN moeten zien.


Nick83

Volgens de KPN is het ook 8GB extra per maand maar waar kan ik dan zien dat deze 8GB permanent is, op factuur komt het niet tot uiting


Mogelijk een héél oud abonnement. Om prijs / aanbod weer enigszins gelijk te trekken met de huidige. Oude abonnementen waren relatief duur ten opzichte van de bundel ten opzichte van de huidige.

Mogelijk heb je nu, bijvoorbeeld, 10 GB per maand. Terwijl je voor 4 november met precies hetzelfde abonnement misschien 2 GB had.


Hallo @Strego48 in MijnKPN moet je kunnen zien welke bundel je maandelijks krijgt per datum X, datum X is meestal de factuurdatum en staat er tevens hoeveel dagen je bundel nog geldig is onder de rubriek mobiel.

Zowel in de app als via de website terug te zien.

Succes.

 


JanD 

Bedankt voor je  bericht, het staat nu inderdaad vermeld in Mijn KPN