Skip to main content

Kun je ergens zien of je buiten de bundel internet kosten hebt gemaakt? 

 

Als het goed is heb ik gebruik gemaakt van een andere simkaart (dual sim), maar weet niet of dit helemaal goed is gegaan.

 

Kan ik dit ergens zien?

Hallo @LuukRiepe , heb je al in de MijnKPN app gekeken?

Buiten bundelkosten worden daar als eerste zichtbaar. Daarna zal je op de factuur moeten wachten voor de details.


@RBxx bedankt voor het snelle antwoord.

 

In de app staat nu alleen dit:

 

Ik ben vanaf maandag over gegaan naar mijn andere SIM. Zou dit dan nu hierin zichtbaar moeten zijn?


Als gewoon forumlid (en klant) heb ik hier geen inzage in. Ik weet niet hoe lang het evt. duurt in het buitenland, maar voorlopig ziet het overzicht er goed uit. Geen waarschuwing voor extra kosten.


Bedankt voor je antwoord. Misschien dat iemand van KPN dit wel weet?


Hallo @LuukRiepe , heb je al in de MijnKPN app gekeken?

Buiten bundelkosten worden daar als eerste zichtbaar. Daarna zal je op de factuur moeten wachten voor de details.

Hoi en van harte welkom hier @LuukRiepe! Door drukte zijn we niet eerder bij je topic. Ik zie dat je al perfect geholpen bent door @RBxx. Wat hij aangeeft klopt: Zo gauw je extra kosten maakt zie je dat in MijnKPN - om precies te zijn krijg je dan een melding in het overzicht waarvan je het screenshot hebt gemaakt. De details van de kosten zie je vervolgens later terug op de factuur.