Skip to main content
Vraag

Hebben jullie dat ook dat je geen 4G hebt op Amersfoort Vathorst, Duivendrecht en Bilthoven?

• 15 mei 2024
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

KPN zegt dat dit te wijten is aan randapparatuur, maar waarom ga je dan op de dekkingskaart aangeven dat internetten wel mogelijk is? In Bilthoven is er zo een 700 meter geen bereik en Vathorst 1,5 km. In de wijk Vathorst is het bereik sowieso al slecht. Ik merk ook soms op dat in dichtbevolkte gebieden KPN geen voldoende snelheid heeft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 15 mei 2024

Maar wat is volgens u dan geen voldoende snelheid? Overigens lees je hier zelden iets over geen bereik.

• Auteur
  • Helper
  • 38 reacties
  • 15 mei 2024
Joep1965 schreef:

Maar wat is volgens u dan geen voldoende snelheid? Overigens lees je hier zelden iets over geen bereik.

Over Vathorst klaagt iedereen al. Station Bilthoven wordt ook niet heel vaak bezocht. Duivendrecht zal ik niet weten. Niet voldoende snelheid, is een download snelheid lager dan 5 en upload lager dan 2.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 9 juni 2024

Amersfoort Vathorst van rotonde 7/begin winkelcentrum tot station slecht bereik. Zelfs geregeld een E of geen bereik ipv 4G of 5G. Hoe kan ik hier een echt een klacht over indienen? Het wordt steeds slechter namelijk.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27459 reacties
  • 11 juni 2024

@veniels  0800 0402 bellen en dan kan een collega een z.g. netwerkklacht aanmaken.

Let wel dat je dan minstens 2 toestellen getest moet hebben.