Skip to main content

Beste KPN, ik en mijn vrouw zijn al geruime tijd klsnt bij KPN nu mijn mobiele contract afloopt en van mijn vrouw en mijn vaste abonnement zou ik graag een leuk aanbod krijgen. Het huidige verlengingsaanbod vind ik te mager. Daarnaast overweeg ik ook wanneer we tot overeenstemming komen een kidsim er bij te bestellen. Ik heb nu een totaal aanbod liggen van Ziggo Vodafone maar wil eerst kijken of wij er uit kunnen komen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Wilfred de Groot 

Hallo @Wilfredo ,

Ik heb slecht nieuws voor je. Er valt niet te onderhandelen over de prijs. KPN geeft geen kortingen bij een verlenging. 
 

KPN schrijft : 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Momenteel geven we korting op het abonnement of bv Super WiFi als cadeau bij een nieuw abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

 


Wat een bagger antwoord ik ben een klant die maandelijks 200 euro neer tikt. Ziggo wil mij graag terug. 


Het is niet wat je wil horen dat begrijp ik. Hier op het forum helpen klanten elkaar en wordt er niets met prijzen gedaan.  Bel de verkoop 0800-0402. Wellicht kunnen ze je daar verder helpen.


Wat een bagger antwoord ik ben een klant die maandelijks 200 euro neer tikt. Ziggo wil mij graag terug. 

Hallo @Wilfredo , gewoon even bellen met 0800 0402. Binnen dit forum zijn geen bevoegde personen om deals te sluiten. Ik geef je niet veel kans, maar niet geschoten is altijd mis.

 


Wat een bagger antwoord ik ben een klant die maandelijks 200 euro neer tikt. Ziggo wil mij graag terug. 

Waarom bent u dan niet allang terug? Iets houd u dan toch tegen. Maar wat?