Skip to main content
Beantwoord

Heeft iemand een handleiding voor ik een duo simkaart kan bestellen via de website?

• 24 november 2020
  • 6 reacties
  • 143 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Heeft iemand een handleiding voor ik een duo simkaart kan bestellen via de website?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Qpro , dat kan in MijnKPN of ophalen in de lokale KPN winkel.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 24 november 2020

Hallo @Qpro , dat kan in MijnKPN of ophalen in de lokale KPN winkel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 november 2020

Ik kan de optie in MijnKPN niet vinden (daar kan ik alleen een nieuwe sim kaart bestellen en niet een Duo Sim).

• 0 reacties
  • 24 november 2020

In MijnKPN kan je hem toch ook bestellen @Qpro zoals @JanD aangeeft, je krijgt daar 2 opties, waarvan 1 een DUO USIM-kaart is:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 november 2020

Opgelost, dank !

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 24 november 2020

Hi @Qpro! Als het niet lukt via MijnKPN, dan kan ik eentje jouw kant opsturen. Kun je je profiel voorzien van jouw abonnementsgegevens? Ik heb jouw postcode, huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer nodig om je op te zoeken én ter verificatie. Je mag de laatste 3 cijfers van het banknr. bij [Overige opmerkingen] plaatsen. Geef je een seintje als je dit gedaan hebt? Dan regel ik het voor je!

PeterG
Superuser
  • 65579 reacties
  • 25 november 2020

Handleiding duo-sim is simpel.

1: Beide apparaten mogen niet gelijktijdig aan staan. Ik weet uit eigen ervaring dat het met beide aan niet goed gaat.

2: om te switchen eerst de ene uit (of op vliegtuigstand) en dan pas de andere aanzetten

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic