Skip to main content

Vandaag (2 aug) kreeg ik 3 meldingen, eerste met 50% verbruikt, tweede 2 uur later met 75 % verbruikt en de derde 4 uur later met 100% verbruikt. Ik heb geen films bekeken of andere grote bestanden gedownload. Mijn vriend krijgt dezelfde meldingen.Wat kan de reden zijn? 

Hallo @nicoliendepater ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je gewone bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je reguliere bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.


Ik heb een unlimited abonnement en kreeg gisteren een soort gelijke melding dat ik 10gb gebruikt had en dat ik daarna nog wel een internet verbinding had maar langzamer. Eventueel kon ik bijkopen… nadat ik 10gb had gebruikt kon ik geen eens meer een bericht versturen van drie woorden, locatie niet bepalen of weer raadplegen. Valt dit ook onder dezelfde storing?


Hallo @Jeroen020 , dit heeft niets te maken met bovenstaand probleem.

Per dag kun je onbeperkt internetten. Gebruik je meer dan 10 GB in 1 dag? Dan kun je kosteloos zo vaak je wilt 2GB extra aanzetten via sms of MijnKPN ←(klik) om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL2000 AAN naar 1266. Dit is gratis.

 


Hey Ruud,

 

Dank je wel voor dit hele snelle antwoord! Ik was in de veronderstelling dat ik er dan voor bij moest betalen. Dat is iets wat ik zelf verkeerd begrepen kan hebben dus ik probeer dat vanavond uit als ik weer over mijn bundel heen ga. 
 

mvg, Jeroen