Skip to main content

Waar ik jarenlang goed kon bellen in huis (eerst met telfort, daarna kpn) is dat de laatste tijd (ca twee maanden) vrijwel onmogelijk. Kaartje met dekking geeft geen uitsluitsel. Je vraagt je af hoe dit ineens kan. In en rondom het huis is helemaal niets veranderd. Baal er enorm van.

Goedemiddag @Christiaan10 en welkom hier op ons forum :)

Kan me goed voorstellen dat je daar van baalt en goed dat je het via deze weg kenbaar maakt. Heb je je simkaart al eens in een ander toestel getest, puur om wat zaken uit te sluiten? In huis kun je er tegenwoordig ook voor kiezen om via de wifi te bellen. Heb je daar misschien iets aan?


Hoewel ik op nog geen kilometer van de mast woon heb ik binnenshuis maar een streepje op 4G. Ik heb sinds april 2020 een smartphone en maakt sinds dien gebruik van bellen via wi-fi. Via het modem altijd vollebak en perfecte verbinding in huis.


Hoewel ik op nog geen kilometer van de mast woon heb ik binnenshuis maar een streepje op 4G. Ik heb sinds april 2020 een smartphone en maakt sinds dien gebruik van bellen via wi-fi. Via het modem altijd vollebak en perfecte verbinding in huis.

Ik ervaar thuis precies hetzelfde @PeterG en dan is bellen via de wifi wel een uitkomst!