Skip to main content



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Voorheen werkte het netjes. Nu krijg ik “helaas” lukt het niet. Waar ligt dit aan? 


*Admin: reactie naar bestaand topic verplaatst


 

Voorheen werkte het netjes. Nu krijg ik “helaas” lukt het niet. Waar ligt dit aan? 

Als die 8 GB 's nachts om half 3 al op is, misschien moet u dan eens zorgen dat u gewoon fatsoenlijk WiFi heeft.

Er zijn veel mensen die klagen dat het toevoegen van die 2 GB niet werkt. Gek genoeg zie ik daarbij veel schermafdrukken zoals die van u voorbij komen: midden in de nacht. Overdag werkt het wel? KPN zegt dat dan het systeem overbelast is. Omdat het systeem 's nachts gebruikt word om allerlei automatische processen uit te voeren.


*Admin: reactie naar bestaand topic verplaatst


Hoi @Extra 2gb werkt niet, welkom op ons forum!
Er zijn verschillende oorzaken voor deze foutmelding maar het komt er inderdaad op neer dat het systeem niet beschikbaar is, overbelast is of er nog een wijziging open staat. 
De enige oplossing hiervoor is zoals Nick hierboven noemt wifi te gebruiken en het later nog eens te proberen!


Ik heb dit probleem dus elke bijna nacht! Zeker wel minimaal 5/7 dagen per week. Ik heb mijn KPN simkaart in een draadloze ontvanger zodat ik dit als wifi kan gebruiken. Ik ben vaak onderweg en heb dus vaak geen toegang tot normale wifi. Ben nu ongeveer 9 maanden klant bij KPN en ik moet zeggen wat een drama! Elke nacht krijg ik de bovengenoemde foutmelding. KPN doe er wat aan! Ik betaal €36,50 voor onbeperkt internet sim-only en het is hartstikke duur voor deze ontzettende slechte service! 
 

Als er in de nacht de tijd word genomen om jullie automatische updates en processen uit te voeren uit te voeren moet er een oplossing zijn om toch te kunnen internetten. Ik betaal hiervoor netjes elke maand. Ik hoor gewoon in de nacht te kunnen internetten.


 

Voorheen werkte het netjes. Nu krijg ik “helaas” lukt het niet. Waar ligt dit aan? 

Als die 8 GB 's nachts om half 3 al op is, misschien moet u dan eens zorgen dat u gewoon fatsoenlijk WiFi heeft.

Er zijn veel mensen die klagen dat het toevoegen van die 2 GB niet werkt. Gek genoeg zie ik daarbij veel schermafdrukken zoals die van u voorbij komen: midden in de nacht. Overdag werkt het wel? KPN zegt dat dan het systeem overbelast is. Omdat het systeem 's nachts gebruikt word om allerlei automatische processen uit te voeren.


*Admin: reactie naar bestaand topic verplaatst

Wat maakt het uit dat het iedere keer in de nacht is? Als je een belachelijke prijs betaald voor ONBEPERKT internet heb ik toch het recht om ook in de nacht gebruik te maken voor de service waar ik voor betaal? Niet iedereen werkt 9-5 Nick en internet word niet alleen gebruikt om youtube filmpjes te kijken. Sommige mensen hebben een eigen bedrijf zijn continu aan het reizen en hebben behoefte aan goede service. 
 

Hoop dat ik je kleine wereld een beetje heb kunnen verbreden


Sommige mensen hebben een eigen bedrijf...

Dan zou het logisch zijn als deze mensen een zakelijk abonnement hebben. En dan reageren ze niet op dit forum, want dit forum is voor particuliere abonnementen 😉


Ik heb mijn KPN simkaart in een draadloze ontvanger zodat ik dit als wifi kan gebruiken.

Dat mag officieel helemaal niet. Voor deze toepassing zou u een simkaart moeten gebruiken met een 097 nummer:

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/telefoonnummers-gebruiken/06--en-097-nummers-voor-spraak-en-data