Skip to main content

Hoi, we hebben in onze woning barslechte verbinding met onze mobiele telefoons. En niet alleen wij maar de hele straat die gebruikt maakt van kpn. Naar het raam lopen heeft geen effect naar andere ruimtes ook niet. Heel vervelend dat er mensen gewoon ophangen enz. omdat ze ons simpel gewoon niet horen. We wonen in Puth *******. Er moet echt eens iets gebeuren dit is echt niet meer van deze tijd. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Angelique1969, welkom op het forum. Het bereik is niet zo goed als ik het zo lees, en dat geldt niet alleen voor jou maar voor meer mensen. Zou je, naast de postcode, ook het huisnummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) en het bewuste 06-nummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik voor je kijken.


Hoi @Angelique1969, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik je hier nog bij kan helpen kan je de gevraagde gegevens aan je profiel toevoegen, dan kijk ik mee.


Hoi @Angelique1969, ik weet natuurlijk niet wat voor toestel je hebt, maar wellicht kan je Wifi bellen op jouw toestel inschakelen. Veel toestellen van Apple, Samsung en Huawei ondersteunen dit i.c.m. KPN. Dit zal je probleem grotendeels oplossen vermoed ik.

Zie deze pagina voor meer info: https://www.kpn.com/beleef/mobiel/mobiel-bellen-via-wifi-van-kpn.htm


ik en met mij vele hebben ook een slechte verbinding, op de kaart van kpn zitten wij in een witte vlek en evengoed de prijs verhogen, gelukkig krijgen we binnenkort glasvezel dus kan ik mijn abonnement opzeggen