Skip to main content

Goedemiddag,

Ik zou graag met spoed geholpen worden omtrent mijn nummerbehoud.

Zojuist, 11:35 een SMS ontvangen van KPN “Beste klant, uw nummer is overgezet naar KPN, Groet, KPN”

Telefoon een paar keer aan en uitgezet, Vodafone sim uit de telefoon gehaald.

Maar ik ben niet bereikbaar op mijn oude nummer, bellers krijgen de melding “buiten gebruik”.

 

De overstap naar KPN gaat echt ontzettend moeizaam.

Sinds 10-09-2021 betaal ik reeds bij KPN, terwijl het plan was om geen dubbele kosten met Vodafone te maken. Na nu bijna twee maanden dubbel betaald te hebben lijkt de overstap met nummerbehoud nog niet goed te gaan.

 

Processen als deze doen mij terug verlangen naar Vodafone :sob:

Ik kan je van alles vertellen over Vodafone en overstappen naar andere providers.

Kunnen mensen die je vanaf een andere provider dan Vodafone je WEL bereiken???

Vul daartoe je gegevens vast in onder je profiel hier (alleen leesbaar voor KPN moderator je jijzelf). Dan ga ik het moderatorteam hier even van op de hoogte brengen.


Hoi Peter, zelfs wanneer ik mijzelf (oude nummer) bel via mijn huidige KPN simkaart, krijg ik een “nummer is niet bereikbaar” melding.

Mijn informatie staat reeds in mijn profiel.

 


Hoi @Armand83, ik kijk graag meteen even met je mee. Ik zie dat je al aardig wat gegevens hebt ingevuld op je profiel maar kun je hier ook je 06-nummer invullen? Je kunt dit bij “persoonlijke opmerkingen” kwijt.
Ook ben ik net als Peter wel benieuwd of je wél gebeld kunt worden door nummers die niet bij Vodafone zitten.


@Thomas hij staat er bij!


@Thomas iemand met T-Mobile krijgt ook “nummer niet in gebruik”.


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het nummer al is overgezet naar KPN. Welk nummer wordt er meegezonden als jij naar een telefoonnummer belt of is dat niet mogelijk?


@Vikash als ik uitbel heb ik in mijn profiel gezet, zie het nummer achter “als ik uitbel:”


Bedankt! Dit is heel vreemd. Ik heb het zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling om verder uit te laten zoeken. Zodra er meer bekend is laten we dat hier weten.


@Vikash wellicht kun je iemand van de achterliggende afdeling mij laten bellen? Want ik ben niet bepaald “happy” met deze situatie van de afgelopen twee maanden.

Tamelijk tenenkrommend.


@Vikash ik ben op dit moment nog steeds niets telefonisch bereikbaar. Wanneer kan iemand mij over informatie voorzien?


Hi Armand. 

Ik zie dat we inmiddels hebben kunnen achterhalen waar de fout ligt en dat mijn collega's ook bezig zijn met het herstellen. Ik snap zeker dat je niet happy bent, ik moet je helaas vragen om dit nog even af te wachten. 

We zijn ermee bezig!


@Alex_P wanneer ga ik mijn eigen nummer weer kunnen bereiken?
Ik kom in allemaal rare problemen omdat ik nu niet bereikbaar ben op mijn originele 06-nummer.


Ik ben er zojuist achter dat ik weer telefonisch bereikbaar ben. Bedankt.


Ah, heel fijn @Armand83! Jij bedankt dat je laat weten dat het in orde is nu, ondanks de slechte start wens ik je veel plezier met je nieuwe abonnement :blush:


Hi @Armand83, ik heb inmiddels bericht gehad dat alles weer hoort te werken. Ik zie dat je dit gelukkig ook herkent. 

Laat het ons weten mocht je verder nog vragen hebben. :relaxed: