Skip to main content

Goedemiddag... Ik heb 2 abonnement van kpn. 1 voor mijn dochter en 1 voor mezelf.. Bij mijn dochter stond dat ze 13 gb gratis kon aanvinken en bij mijn abbo niet.. Omdat mijn dochter nieuwsgierig was heeft ze het aangevinkt in mijn kpn maar nu is het verdwenen.

Kan dat ook terug gezet worden en waarom heeft het ene nr het eel en de andere niet.

 

Mvg louise

Hoi,

 

Ik heb een mail gehad dat ik 13 GB gratis extra zou krijgen, jullie toevallig ook? Maar niks van te zien in Mijn KPN


@chantal1981 kan ik mij niet echt meer heugen... Ik deel al ruim 2mnd de mb's van mijn dochter. Puur omdat het wel op haar nr is en niet met mijn nr


Wie o wie kan mij helpen @kpn

Wil graag mijn gratis gb's terug

 


Hi @Mama-louise en @Chantal 1981, jammer dat de Gb's niet meer zichtbaar zijn bij jullie :slight_frown:

Chantal zou jij je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, dan kijk ik even met je mee!

Louise op jouw naam staan 2 verschillende abonnementen, 1 relatief nieuw Hussel abonnement en nog een wat ouder abonnement dat naar verhouding veel kost voor weinig. Bij deze oudere, relatief dure abonnementen geven we meer Gb's zodat de prijs weer beter past bij de inhoud van het abonnement :slight_smile:

Het aanvinken zorgt er gek genoeg voor dat de bundel uit wordt gezet, zodra de bundel zichtbaar is in MijnKPN staat die actief en zijn de Gb's bruikbaar. Ik ga er voor zorgen dat de bundel opnieuw toe wordt gevoegd, maar dan hoeven jullie zelf dus niets meer te doen als hij weer in MijnKPN verschijnt!


@Maja_ 

Super, dank je wel voor het terug zetten. Ik wacht geduldig af tot het er weer staat


Ik heb bericht terug dat de data er weer bij zou moeten staan nu @Mama-louise  :smiley: Kunnen jullie dat controleren zodat ik zeker weet dat het echt klopt? (en dan dus niet meer aanklikken!) Hoor het graag :blush:


Maja schreef: Het aanvinken zorgt er gek genoeg voor dat de bundel uit wordt gezet …

@Maja_. Dan kan je dus beter spreken van “het zetten van het vinkje zorgt…. " lijk mij. De term aanvinken is hier net zo verwarrend als het resultaat ervan.

​En wie bedenkt zo'n interface? En zeker omdat het compensatie is voor de relatief hoge prijs van dat abonnement. Dan moet het er gewoon bij ZONDER dat een gebruiker er invloed op heeft.


Ik heb bericht terug dat de data er weer bij zou moeten staan nu @Mama-louise  :smiley: Kunnen jullie dat controleren zodat ik zeker weet dat het echt klopt? (en dan dus niet meer aanklikken!) Hoor het graag :blush:

Staat er weer bij... Dank je wel voor helpen☺️☺️


Eens hoor @PeterG, ik heb dit nu voor meerdere klanten laten ‘herstellen’ en nu ook maar de vraag geopperd waar ik aan kan geven dat het niet echt handig is op deze manier omdat het nogal verwarrend is hoe het nu gaat. Daarnaast vraag ik me af waarom we überhaupt een optie geven om de bundel uit te schakelen :thinking:

Staat er weer bij... Dank je wel voor helpen☺️☺️

Top! Graag gedaan en beide veel plezier met de extra data!


Men heeft een aanpassing gedaan waardoor het nu ‘logisch’ in MijnKPN staat! :blush: Als het goed is kan de bundel nu helemaal niet meer uitgezet worden.