Skip to main content

Goedeavond ik wil graag weten wanneer de blokkade van me mobiel eraf gaat .

Heb betaald .

Hi @Frani, welkom op het forum!

Als je hebt betaald via MijnKPN/een iDeal betaal link, zou jee binnen een paar uur weer aangesloten moeten worden. Heb je handmatig betaald, dan kan het 5 werkdagen duren aangezien ons facturatiesysteem er dan langer over doet om je betaling te verwerken.

Is de blokkade nog niet opgeheven en heb je wél via iDeal betaald? Zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!


Goedeavond ik wil graag weten wanneer de blokkade van me mobiel eraf gaat .

Heb betaald .

In mijn kpn had ik gekeken of ik die factuur van september kan uitstellen naar oktober maar het geeft telkens aan dat ik al heb betaald kan je dat nagaan.

 


Hi @Frani, welkom op het forum!

Als je hebt betaald via MijnKPN/een iDeal betaal link, zou jee binnen een paar uur weer aangesloten moeten worden. Heb je handmatig betaald, dan kan het 5 werkdagen duren aangezien ons facturatiesysteem er dan langer over doet om je betaling te verwerken.

Is de blokkade nog niet opgeheven en heb je wél via iDeal betaald? Zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

***


Bedankt @Frani! Ik kan er zelf niet helemaal wijs uit worden omdat we via de gewone klantenservice (waar wij forum moderators ook onder vallen) niet alle facturatie- en betalingssystemen tot onze beschikking hebben. De factuur van september is volgens het ene systeem wel betaald en volgens het andere systeem niet, wat natuurlijk niet helemaal klopt.

Ik wil je aanraden om morgen te bellen met 0800 - 0402 en dan te vragen naar de afdeling ‘Collections’. De collega's daar zullen dit ongetwijfeld wel op kunnen helderen!