Skip to main content

dit slaat werkelijk nergens op, herinneringskosten ? 20 euro ? Dat zijn de kosten van een abonnement bij simpel of een hele week boodschappen of een halfvolle tank in mijn geval. Ik betaal het graag omdat ik te laat was met betalen , foei winnie ! Maar toch 20 euro voor herinneringskosten schaam je kpn. De rijken worden rijker en de armen worden armer. Zo zal het altijd blijven.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Winnie112 , als je aanmaningskosten berekend krijgt heb je eerder al een keer een kosteloze herinnering gehad, als je dan nog niet reageert dan gaan er kosten doorberekend worden.

Al die herinneringen maken kosten tijd, dus ook geld, ik neem aan dat jij ook niet voor niets werkt.

Citaat over het betalen aan KPN:

Wat zijn de extra kosten bij een betaalachterstand?

Als je de factuur na de termijn van de eerste herinnering nog niet hebt betaald, dan worden er administratieve herinneringskosten van €20 in rekening gebracht.

Bron: KPN

 


Goedemiddag @Winnie112, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad geen pretje om dit erbij te moeten betalen, maar daarom sturen we de eerste herinnering altijd kosteloos op. Er zitten voor ons ook kosten aan verbonden, zoals Jan hierboven al omschrijft. Deze kosten zijn voornamelijk administratief en bij een tweede herinnering zullen we dat bij de klant in rekening brengen. Nu kan het een keer zo zijn dat je de eerste herinnering niet hebt gezien of hebt gemist.. Controleer daarom ook altijd in MijnKPN of je facturen betaald zijn. 

Lukt het een keer niet om op tijd te betalen? Dan hebben we daar ook opties voor! Via onze website kan je uitstel van betaling aanvragen. Ook is er de optie om je factuur in termijnen te betalen, dit kan je regelen via de afdeling Collections, die je kan bereiken via 0800-0402 en een doorverbinding vanaf daar.


Hallo @Winnie112 , als je aanmaningskosten berekend krijgt heb je eerder al een keer een kosteloze herinnering gehad, als je dan nog niet reageert dan gaan er kosten doorberekend worden.

Al die herinneringen maken kosten tijd, dus ook geld, ik neem aan dat jij ook niet voor niets werkt.

Citaat over het betalen aan KPN:

Wat zijn de extra kosten bij een betaalachterstand?

Als je de factuur na de termijn van de eerste herinnering nog niet hebt betaald, dan worden er administratieve herinneringskosten van €20 in rekening gebracht.

Bron: KPN

 

Hey Jan je hebt gelijk maar toch, jullie verkopen al genoeg abonnementen om je broodje pindakaas op tafel te kunnen zetten. Maar het is ook nooit genoeg hoe verklaar je de verhoging dan van 5 euro want ik lees dat het vorig jaar nog 15 euro was ?


Reageer