Skip to main content

Sinds de KPN deze maand mjin sim heeft geupdate wordt mijn nummer niet meer herkent als ik anderen bel. Heb het al meerdere malen opnieuw ingesteld, met opnieuw opstarten, maar niets helpt. Ongelofelijk vervelend, veel mensen nemen niet op bij een onbekend nummer.

Hoi @Marieke68, welkom op ons forum!
Het kan zijn dat er aan onze kant iets niet goed staat op de nieuwe simkaart. Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Als je hier liever direct contact over hebt kun je ook altijd even met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen dit meteen voor je regelen.


Dag Thomas,

De info staat in mijn profiel,

Groet, Marieke


Bedankt voor je gegevens @Marieke68, ik zie dat nummerweergave inderdaad niet goed stond. Ik heb hem weer aangezet en hij moet het nu weer doen!
Als dat niet het geval is moet je mogelijk je toestel nog even herstarten.


Ik hebniets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!


 

Ik heb  precies hetzelfde  probleem,  na update  geen ID herkenning meer . Naar KPN winkel  geweest , alle instellingen staan goed, nieuwe simkaart, ook in ander  toestel gedaan (in KPN winkel) ook dan werkt de nummer  herkenning  niet. Ze hebben een casus aangemaakt nu twee dagen  geleden maar ik heb nog steeds  niets gehoord  van KPN. Vandaag  al twee keer de helpdesk gebeld 0800 nummer.  Ook daar wisten  ze het niet. 
Als iemand weet wat de oplossing  is hoor ik het graag.
KPN gaat u mij helpen ???

Dit is heel vervelend  bekenden vrienden en familie  nemen onbekende  nummers  niet op. 


Hoi @Louisvdw, ik zie dat mijn collega het net een half uur geleden goedgezet heeft! Het zou nu weer moeten werken


Mijn nummer herkenning werkt ook niet. Mobiel geeft aan dat deze wel ingeschakeld is. Kunnen jullie mij helpen?


@Wasneeplus 😊

Het kan zijn dat er aan onze kant iets niet goed staat op de nieuwe simkaart. Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Als je hier liever direct contact over hebt kun je ook altijd even met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen dit meteen voor je regelen.