Skip to main content

Beste KPN,

Er is op mijn factuur en bedrag van 20,- bij gekomen voor herinneringskosten. Ik ben zelf nooit klant bij jullie geweest want hiervoor zat ik bij Telfort die nu KPN is geworden. Ik kon mijn factuur altijd einde van de maand betalen ongeacht een Herinneringsmail en er werden geen extra kosten bij gerekend en dat al 10 jaar klant bij Telfort! Ik vind dit schandalig en wil mijn kosten altijd einde van de maand betalen zonder extra kosten van 20.- euro! Als dat niet mogelijk is is dat niet de einde van de wereld, ik betaal die 20 euro en stap dan over naar een ander provider.

 

ik hoor hierbij u voldoende te hebben geïnformeerd en hopen dat wij samen met een oplossing komen.

 

vriendelijke groet,

luciano albertoe 

Hallo @Chano25  Je plaatst je vraag in de categorie Prepaid, maar het gaat dus over een abonnement. Maar de vraag is dus “Thuis/Mobiel”? Misschien is het het factuurmoment gewijzigd tijdens de overgang van TFT → KPN.

Je kan dit moment wijzigen om herinnering(en) te voorkomen. Bij KPN is de eerste herinnering gratis maar daarna (2e herinnering) komen er herinneringskosten. 

Voor KPN Thuis kan dat tegenwoordig online

Wijzig hier nu online je factuurdatum

 

Voor KPN Mobiel is nog geen online tool, maar dat kan met enkele voorwaarden wel geregeld worden. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice via 0800 0402 of via chat . De klantenservicemedewerker denkt graag met je mee naar een geschikte factuurdatum.

bron: lees dit topic


Hoi @Chano25 en welkom op het forum! Het antwoord van @RBxx is helemaal juist. De eerste herinnering is gratis, de tweede niet. In dit geval raad ik je ook aan om het incassomoment aan te passen via één van de methodes die RBxx noemde. 🙂 Dan hoef je er niet meer aan te denken wat het handmatig overmaken betreft en wordt het automatisch op een moment geïncasseerd welke jou hopelijk beter uitkomt. 


Reageer