Skip to main content

Al vele keren hebben ze gebeld, ouders, 97 jaar en 100, nog steeds na veel

Jaren voor thuis KPN compleet en KPN Sim only, voor KPN Sim only al drie maanden geleden het bankrekening nummer doorgegeven, gewijzigd. Wordt niet opgepakt door KPN wel 2 x 20 euro extra kosten. Geen begrip voor ouderen ! Wie heeft dit ook meegemaakt . Coulance lijkt mij toch op zijn plaats.

Hallo @jonica27 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummervan jouw ouders? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

 


Heb ik zojuist gedaan


Mooi zo, er komt hier vanzelf een moderator langs. Dat kan enige dagen duren. 

 


Hoi @jonica27, het gaat dus niet goed met de abonnementen van jouw ouders. De rekeningnummers zijn niet goed gewijzigd en nu zitten zij met openstaande rekeningen met herinneringskosten. Dat is niet fijn. Ik denk dat het beste is als je even belt met ons als je bij je ouders bent en dan vraagt naar de afdeling Collections. Zij gaan over de betalingen namelijk. Dan kan alles in een keer geregeld worden. 

Ik wil ook wel meekijken uiteraard. Ik zou dan nog graag even laatste drie cijfers van het nieuwe IBAN ontvangen. Dan kan ik in ieder geval zien of het inmiddels juist gewijzigd is. Ik hoor graag van je, dan kijk ik verder mee. We gaan zeker zoeken naar een oplossing. 


goedemiddag, Hedenochtend langdurig contact gehad met KPN, mevrouw Henriette. Dit naar aanleiding van een SMS naar 06********* van blokkade op toestel. Dit is gelukkig niet gebeurd.

Doorgenomen: factuur mei is betaald, resterend de 20 euro kosten, factuur juni was ook betaald maar stond bij KPN op parkeerrekening, ook 22,50 betaald. , resterend bleef 20 euro kosten. De persoon heeft de 22,50 geboekt op mei die voor juni bestemd was. De 40 euro wordt afgeboekt na veel wikken en wegen door jullie KPN, maar is nu gebeurd, Maar ik moet morgen bellen of alles goed is gegaan. Verwerkingstijd 1 dag aldus Henriette van KPN anders wordt er toch afgesloten. Hopen maar dat het goed gaat. Bankrekening is nu eindelijk gewijzigd! Eindnr. nieuw: ***. Laten we hopen dat het goed gaat. Groet

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dat klinkt allemaal goed. Ik heb het allemaal even bekeken. Ik zie inderdaad dat het rekeningnummer gewijzigd is. Dus dat staat goed. Ook zie ik dat de 40 euro vergoeding is doorgevoerd. Dus alles wat gisteren besproken is, is verwerkt.


hartelijk dank ook voor uw medewerking. Ik neem aan dat er nu niet wordt afgesloten?


Rekening van juni staat nog wel open. Maar daar worden ze niet direct op afgesloten. De credit die gemaakt is wordt op de volgende factuur verrekend. Die is dus hoger dan normale factuur en zal ook het openstaande van juni betalen. Wat er dan nog open staat moet wel betaald worden natuurlijk.


Tot grote ontzetting toch geblokkeerd vanochtend! Er staat niets meer open! SVP met spoed aansluiten in verband met thuis zorg. Met vriendelijke groet


Er staat niets meer open inderdaad. Ik zie verder ook geen blokkade op het nummer dat eindigt op 005. Het nummer waar de credit op is doorgevoerd. Dit nummer is gewoon actief.  Dat klopt nu ook?


Inderdaad om 10 uur kon men weer bellen, was heel vervelend 


Dat begrijp ik heel goed. Hoop ook niet dat het nogmaals voorkomt, excuses. Al ga ik daar niet van uit nu alles goed staat. In ieder geval, mocht er nog weer wat zijn, dan hoor ik dat graag.Â