Skip to main content

Hallo ik krijg het prive bellen niet uit?

@Tom43 Is dat met de vaste of een mobiele telefoon ?

 


Mijn mobile samsung a53 alles geprobeert maar blijft prive bellen.


@Tom43  

  1. Open de Telefoon-app van je smartphone;

     

  2. Open de ‘Instellingen’ via het knopje rechtsboven;

     

  3. Ga vervolgens naar ‘Gesprekken – Aanvullende (of Geavanceerde) instellingen’;

     

  4. Pas het Beller ID aan naar ‘nummer weergeven’

    De volgende keer dat je belt, krijgt de ontvanger jouw nummer te zien in plaats van "prive nummer".


@Tom43  

  1. Open de Telefoon-app van je smartphone;

     

  2. Open de ‘Instellingen’ via het knopje rechtsboven;

     

  3. Ga vervolgens naar ‘Gesprekken – Aanvullende (of Geavanceerde) instellingen’;

     

  4. Pas het Beller ID aan naar ‘nummer weergeven’

    De volgende keer dat je belt, krijgt de ontvanger jouw nummer te zien in plaats van "prive nummer".

 

Hallo @Tom43 , als jouw telefoon al goed is ingesteld zoals hierboven aangegeven, dan kan er wat fout staan in de KPN systemen. Zet jouw persoonlijke gegevens dan in jouw forum profiel. Gebruik de velden met (Privé) er achter, die zijn alleen te zien door jou en KPN medewerkers. Zet je 06-nummer bij “Persoonlijke opmerkingen”, dan kan een KPN moderator dit probleem onderzoeken.

 

Admin: bericht aangepast voor volledigheid


Ja er staat id nummwr verzenden aan maar hij doet het nog steeds.

Ik zal me gegevens sturen


Hi @Tom43 , door de vakantieperiode kan hier de wachttijd op een reactie van een KPN moderator oplopen naar een paar dagen. Je kan ook bellen met klantenservice via 0800-0402 (gratis).


Hallo @Tom43, welkom.

Waarschijnlijk staat er achter de schermen een instelling verkeerd, zoals @RBxx aangeeft. Om hier naar te kunnen kijken, heb ik gegevens van je nodig. 

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.