Skip to main content

Ik heb het abonnement van mijn partner aan mij gekoppeld. Toch kan ik mijn mb's niet met hem delen.

 

Hoe kan ik dit regelen?

Hoi @Jennifervd. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw partner. Is het mobiele nummer al aangemeld voor de Husselvoordelen? In het topic “MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt?” lees je hier meer over. Als dit het probleem niet verhelpt dan hoor ik dat graag!

 

 


Helaas Vikash, dit alles heb ik al geprobeerd. Ik hoop dus dat jullie mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen.


Helaas Vikash, dit alles heb ik al geprobeerd. Ik hoop dus dat jullie mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen.

Natuurlijk, ik ga het nummer proberen toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens nodig. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en het mobiele nummer van jouw partner achterlaten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 


Beste Vikash, ik heb dit ingevuld in mijn profiel.


Bedankt voor het achterlaten van alle gegevens. Ik heb gelijk voor je uitgezocht. Ik zie nog twee mobiele nummers waarvan het factuuradres op een ander adres staat, waarvan één het mobiele nummer van jouw partner. Hierover heb je op 06 maart een sms ontvangen. Dit is de reden waarom het niet lukt om dit nummer aan te melden voor de Hussel voordelen. Jouw partner kan het beste contact opnemen met onze klantenservice hiervoor. Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie het factuur adres aan te passen en gelijk ook het mobiele nummer aan te melden voor de Hussel voordelen zodat er MB's gedeeld kunnen worden. Als je hier toch nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag!