Skip to main content

Helaas werkt bij mij het delen van mb ook niet. Heeft dit een aantal dagen nodig om geactiveerd te worden binnen ons huishouden?

Hallo @Elrosso , wat voor (fout)meldingen krijg je als je wilt delen?


Hi @JanD 

 

Ik kan alleen goede doelen mb's schenken. Niet het KPN-nummer van mijn partner.


Hoi @Elrosso, dat klinkt alsof jouw nummer (of alle nummers/abonnementen) niet gecombineerd zijn in een huishouden. Om MB's te kunnen delen is dat nodig. Heb je deze stappen om de Husselvoordelen aan te melden al doorlopen? Zo niet, zou je dat kunnen doen: Husselvoordelen aanmelden?

 


@Jasper ja, dat heb ik gedaan. Beide telefoonnummers aangemeld.


Kreeg je ook een sms'je op beide nummers dat ze zijn/worden aangemeld @Elrosso? Als dat zo is zal het delen van MB's daarna ook mogelijk worden. Of bedoelde je dat je die stappen al eerder had gedaan?


@Jasper geen enkele email ontvangen.


Dat klopt, ik vroeg ook of je een sms'je had gekregen 😉 Maar ik vermoed dan dat dat ook niet het geval is. Zou je m'n andere vragen ook nog kunnen beantwoorden? Om met je mee te kunnen denken heb ik jouw hulp ook nodig.


@Jasper sorry, geen enkele sms ontvangen 😊


En het antwoord op de andere vraag?

Als dat zo is zal het delen van MB's daarna ook mogelijk worden. Of bedoelde je dat je die stappen al eerder had gedaan?

Zoals gezegd, ik weet alleen wat jij vertelt, om met je mee te denken stel ik je vragen en met de antwoorden kan ik verder. Zonder alle antwoorden kan ik ook niet verder.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


@Jasper ik heb volgens mij alle stappen doorlopen, daarom geef ik aan dat ik geen sms heb ontvangen. Maar ik vrees dat het te maken heeft met een oud Telfort abo


Die stappen had je gedaan nadat ik het vroeg dus?

Dat het een Telfort abonnement is kan meespelen ja, als het in MijnKPN staat als een TFT abonnement is MB's delen niet mogelijk. De Telfort abonnementen zijn in januari 2020 overgezet en de voorwaarden van Telfort zijn meegenomen. Bij Telfort was het niet mogelijk om MB's te delen, daardoor is het met die abonnementen nu nog niet mogelijk.

Als je het abonnement hebt gewijzigd of verlengd wordt het een KPN abonnement waarbij het wel mogelijk werd. Hoe staan ze in MijnKPN?