Skip to main content

Zoals zovelen lukt bij mij het delen van mb's met 097 niet. Ik heb de afgelopen dagen alle aanmeld tips en tricks die worden benoemd in soortgelijke vragen geprobeerd zonder succes.

097 is zichtbaar in mijn kpn omgeving. Maar niet aankiesbaar als ik wil delen met... Als ik vanaf het 097 nummer wil delen kan ik alleen maar doneren. En ik doneer al maandelijks aan het mooiste contactfonds en pvkpn. 097 nummer staat in mijn profiel info en mijn kpn id is gelijk aan waar ik hier mee inlog. 

Ik kan hier ook wel hulp bij gebruiken. 097 nummer zichtbaar in mijn profiel maar kan er niets naar toe delen. Wonderbaarlijk kan ik wel data VAN dit abo delen naar andere gebruikers. Speciaal voor vakantie aangeschaft om NL elftal te kijken en ipv daarvan zit ik op google naar oplossingen te zoeken. Graag hulp, en als ik na mijn vakantie weer begin ga ik intern hier even goed over lopen zeuren binnen kpn.

 

Admin: verplaatst met je eigen topic


Overigens zie ik net dat ik ook niet kan delen van het 097 abo naar huishoud genoten. Alleen doneren. Ik wil graag doneren, als ik maar eerst probleemloos data kan delen binnen mijn eigen clubje.

 

Admin: verplaatst met je eigen topic


Best een leuke mail ontvang ik zojuist, maar om mb's te delen moet het wel werken. 

 

Best leuk zo'n topic waar je heerlijk met jezelf praat.


Normaal ben ik allergisch voor het aanmaken van dubbele topics maar in het 'mobiel' forum lijkt het angstvallig stil rond mijn vraag 

 

Zoals zovelen lukt bij mij het delen van mb's met 097 niet. Ik heb de afgelopen dagen alle aanmeld tips en tricks die worden benoemd in soortgelijke vragen geprobeerd zonder succes. Dus ook aanmelden voor hussel etc.

097 is zichtbaar in mijn kpn omgeving. Maar niet aankiesbaar als ik wil delen met... Als ik vanaf het 097 nummer wil delen kan ik alleen maar doneren. En ik doneer al maandelijks aan het mooiste contactfonds en pvkpn. 097 nummer staat in mijn profiel info en mijn kpn id is gelijk aan waar ik hier mee inlog. 

 

Servicenummer bellen heeft voor mij geen zin. Ik ben gelaryngectomeerd en de volledig geautomatiseerde Harry van dienst herkent mijn manier van spraak niet als stem.

 

*admin: verplaatst naar je eigen topic


Goedemorgen @Erik Castricum, welkom op ons forum! Door drukte en vakantie kan het momenteel helaas even iets langer duren voor je reactie van ons hebt. Ik heb je topics toch even samengevoegd om het overzichtelijk te houden.
Ik heb meteen even meegekeken in je dossier en zie dat je nummer nog niet aangemeld was voor de husselkorting dus die heb ik nu aangemeld. Dit staat los van het koppelen aan je MijnKPN. Als het goed is moet je nu MB's kunnen delen!

Meer informatie over MB's delen kun je vinden op onze kennisbank!

 


Het lukt nu dank je. Het is wel vreemd dat als bij je bestelling al aangeeft dat je van alles en nog wat in een hussel hebt zitten, je je nummer overal correct aanmeldt, er schijnbaar nog meer vinkjes handmatig moeten worden gezet.

 

Deze case is closed. Nogmaals dank


Oh jee verkeerde als oplossing gemarkeerd en kan dat schijnbaar niet herstellen 🤓


Graag gedaan hoor! Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!